Thomas. Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hvor er det jeg endrer: "Invision Power Board" Til: "Forum" Noen som vet ? Nå snakker jeg om "hvor man er" på forumet. Slik som: Forum > Programvare > Programvare Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 I ACP: Tools and Settings > System Settings:General Configuration > Board Name Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Takk - Hvordan legger man til en ny ting på topp-menyen ? Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Takk - Hvordan legger man til en ny ting på topp-menyen ? Ingen som vet ? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg vet ikke helt hva du ønsker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå