Gå til innhold

Ny Cola?

Exeter

Anbefalte innlegg

Jeg sitter å surfer rundt på Hw forumet, og poster litt her og der, mens jeg drikker en ny brus.

Det er da Coca Cola light - lemon. Egentlig ikke spess. god. Så hvorfor drikker jeg den da.... ÆSJISHGDSf :x

Noen andre som har smakt den?

.exe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Smakte den i Sverige...

Synes den smaker litt som pepsi twist, men pepsi twist er bedre.

Uansett så banker den jo vanilla coke som smaker hest.

Juuuu. Pepsi Twist er jo dårlig den også. Og når Cola Light Lemon er dårligere, da vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
Synes den smaker litt som pepsi twist, men pepsi twist er bedre.

Er Pepsi Twist bedre??? Den smaker jo bakende!

Det sier kanskje litt om brusen, eller?

btw: Enda en ny brus? Har ikke norske brusprodusenter ikke lært att slikt ikke vil gå i lengden.

Lenke til kommentar
Det sier kanskje litt om brusen, eller?

btw: Enda en ny brus? Har ikke norske brusprodusenter ikke lært att slikt ikke vil gå i lengden.

Vel.. det er ikke helt sant. Vi har jo Fanta Exotic som har slått ganske bra an her til lands, og Fanta Lemon, som slo bra an hos ungdom med dårlig sprit.

Jeg vet det er en stund siden Urge kom, men den slo jo så pass an, og det er jo også den beste brusen som finnes..

Og aproporrrsos: Hvorfor slutte å lage Urge i 1 1/2-liter??

Lenke til kommentar

Vel.. det er ikke helt sant. Vi har jo Fanta Exotic som har slått ganske bra an her til lands, og Fanta Lemon, som slo bra an hos ungdom med dårlig sprit.

De får lære seg å drikke øl

Jeg vet det er en stund siden Urge kom, men den slo jo så pass an, og det er jo også den beste brusen som finnes..

:o

Og aproporrrsos: Hvorfor slutte å lage Urge i 1 1/2-liter?[?

Urge er ikke en familie brus som man tar frem på lørdagskvelden, det er mere en ungdoms brus. Sist jeg tyllet nedpå en halvannen liter med brus gikk jeg på dass hver halvtime for å vri om hamsteren. Skulle like å se den personen som står på ett gatehjørne med en halvannen liter med urge sammen med gjengen.

Lenke til kommentar

San Sao eller hva den nå heter kommer i 1,5liters flasker, men den er jo ikkeno digg, lurer på om den gjør nytte som blandevann hvis man er i nød? tviler på at jeg gidder å prøve, orker enda ikke tanken på julebrus etter en fest for over 1 år siden.........

Lenke til kommentar

Først oppsummerer vi fakta:

vanilla coke er fælt

cola light er fælt

Dersom man regner godt som positivt og fælt som negativt så blir to minus etterhverandre pluss. Fælt+fælt (-+-) = Godt (+)

Vel, matematisk skulle vel da vanilla coke light bli godt :o

Men min intuisjon sier meg at det ikke er tilfelle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...