Gå til innhold

Eksamen i Hist-1110 og Hist-1150

Anbefalte innlegg

Dere burde begyndt på et annet studium. For mye pils og dill ? Og så kommer dere til slutt ut som halvstuderte røvere, som egentlig ikke behersker faget. Hvorfor ? Jo, for de at dere skal leve for faget, hvis ikke , finn på noe annet !

Historiker

Endret av hlkksj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere burde begyndt på et annet studium. For mye pils og dill ? Og så kommer dere til slutt ut som halvstuderte røvere, som egentlig ikke behersker faget. Hvorfor ? Jo, for de at dere skal leve for faget, hvis ikke , finn på noe annet !

Historiker

Det var da fælt hvor fordomsfull du skulle være da. Hva er det du tenker på når du skriver innleggene dine? At du skal være mest mulig sur på de som ikke tar historie like seriøst som det du gjorde? Eller er du sur fordi at du selv ikke føler at du fikk gjort nok morro ut av studietiden din? Det kan virke sånn på måten du fremstiller deg gjennom innleggene dine på denne tråden.

Når det gjelder situasjonen min så tar jeg historie for morroskyld. Som et studium ved siden av det jeg egentlig studerer. Da leser jeg godt og kan de områdene jeg synes er mest givende å fordype meg i, mens jeg tar de andre områdene mindre seriøst. Noe som er ganske naturlig iom at interessefeltene ofte er med på å bestemme hvor mye innsats som blir lagt i de forskjellige fagene.

Endret av Odovacer
Lenke til kommentar
Hva var oppgaven forresten?

Vi fikk som vanlig to oppgaver;

1: "Andre halvdel av 1100-tallet regnes gjerne som et veiskille i norsk historie. Hvorfor?"

2: "Fra senrepublikk til principat i Romerriket. Gjør rede for utviklingen."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...