raysv Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hei, Har et kjapt spørsmål som går på W serien mot K serien til SE, det jeg egentlig lurer på er HVOR stor forskjell er det på musikk avspillingen til de K telefonene som har mediaspiller på seg mot de i W serien. Siden jeg er veldig flink på å miste mobilen min, så har jeg ekstra utstyret som følger med til W mobilene så trenger egentlig ikke det, men bruker telefonen til å høre på en del mp3 som på buss og trening. Jeg er ikke super opptatt av lydkvaliteten, men skal jo være ok, de to forgje telefonene mine har vært w880 og w910 så er det jeg har å sammenligne med å på de var det mer enn greit nok. Telefonen jeg vurderer nå for å spare litt penger er K660i, eventuelt w660i (lest at det er utrolig dårlig batterikapasitet) eller w890i (litt i dyreste laget av det jeg hadde håpet på). Vil K660 fungere like bra eller vil det være noe jeg kan komme til å savne på denne? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Hvis du er noe som helst opptatt av bildekvalitet må du styre unna W660i. Det er ikke noe lys, så bilder i mørket kan du bare glemme. Skjermen er også litt sur, men når det gjelder lyd er den helt okey. Det som skiller K660i fra W660i er at W660i (selvfølgelig) er en musikkmobil, mens K660i er en surfemobil. Jeg mener å huske at skjermen er utrolig mye skarpere på K660i i forhold til W660i, men de små tastene på førstnevnte er helt håpløse. Endret 17. mai 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
raysv Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 I utgangspunktet så bryr jeg meg ikke om kamera delen i det hele tatt og kommer mest sannsynligvis aldri til å ta et bilde med mobilen, trenger egentlig kun en mobil som ser sånn passe kul ut, kjennes solid og har en grei media spiller så jeg får brukt den som mp3 spiller. Grei batteri tid er også ønskelig selvfølgelig. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg har W660i selv, og syns at den har en ganske god mediaspiller. Bruker den selv som mp3-spiller. Men spesielt kul er den ikke, ihvertfall ikke den svarte. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er egentlig ikke noe kjempe forskjeller her. K660i har en helt grei musikk spiller i seg, selv om den ikke er en Walkmnan telefon, og selv har jeg ikke noe problemer med tastene på K660i heller.. Liker du utseende & taster på K660i, så tror jeg ikke du får noe "savn" fra andre SE telefoner om du velger denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå