Gå til innhold

Problemer med minne - redusert funksjonalitet

Anbefalte innlegg

For noen dager siden begynte mobilen min å oppføre seg rart: Når jeg skulle åpne meldinger eller skrive meldinger fikk jeg en melding om at det var lite minne og at jeg måtte frigjøre mer. Når jeg trykte "ok" fikk jeg likevel fortsette med det jeg hadde tenkt til. Men ikke nå lenger.

Jeg får den samme beskjeden uansett hva jeg gjør; når jeg skal åpne kalenderen, skrive melding, sjekke ubesvarte anrop, etc., etc., men nå får jeg ikke brukt mobilen til disse tingene lenger: Etter at meldingen kommer opp, blir jeg kastet tilbake til hovedmenyen, eller så kommer samme meldingen opp gang på gang hver gang jeg trykker på "ok".

Det hele toppet seg når jeg i går aktiverte lydløs, og da jeg skulle skru av denne igjen, ikke fikk lov til dette. Så...jeg får ikke sendt meldinger, ikke mottatt meldinger, og jeg får bare mottatt samtaler hvis jeg ser på telefonen akkurat når det ringer, ellers merker jeg det ikke. Jeg får altså BARE ringt. Det er som å være tilbake i '95...

Når jeg prøver å slå av lydløs får jeg beskjeden: "SysAp: Ikke nok minne til å utføre operasjonen. Slett noen data først". Jeg har slettet haugevis av meldinger, bilder og ringetoner, men ingenting skjer.

Noen som vet hva jeg kan gjøre? Føler meg helt isolert...brrr. Telefonen min er en Nokia 3230 forresten.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Resett telefonen og forsøk igjen.

Men da slettes alt innholdet på mobilen, korrekt? Hadde vært kult om det var andre alternativer, siden jeg ikke får sync'et den med PC Suite, av grunner jeg ikke er sikker på. Muligens bluetoothen som er problemet. I hvert fall, har ikke backup av innholdet, og vil gjerne beholde det, hvis mulig.

Lenke til kommentar
Prøv å hold inne blyant tasten mens du slår på telefonen. Og hold den inne hele tiden under oppstart prosessen. Dette skal frigjøre RAM, og lukke alle programmer som går i bakgrunnen.

Hm. Fungerte ikke.

Noen som vet om dette kan være et maskinvareproblem?

Lenke til kommentar
Tror nesten du må resette telefonen. Ta back up av telefonen på minnekortet. Og ta en hard resett. Og eventuellt gjenopprette back up etterpå.

Er det noen automatisk backupfunksjon som jeg kan benytte meg av? Eller må alt gjøres manuelt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...