artifushion Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Var på østlandet forrige helg og så på en valp moderen får seg i juni. Og hadde selvfølgelig med meg kamerea. =) Jeg fant ut at valper er ikke lett å ta bilde av de da de er veldig uforutsigbare i sine bevegelser. Derfor den stolpen i bakgrunnen på ene bildet. Jeg har endret litt på fargetemp. og kontrast på bildene. Ellers bare crop. Men hva synes dere? Canon EOS 400D Canon EF 28-135 IS USM F/7.1 Exp = 1/100 sec Iso-100 Øverste 28mm focal length Nederste 135mm Endret 16. mai 2008 av artifushion Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Synes de er litt vel midtstilte. Det øverste kunne med fordel vært croppet mer på venstre side, mens det nederste kunne vært croppet mer på høyre side. Hundene skaper en skrå linje inn i bildet (på begge bildene) som blir mye mer tiltalende å se på dersom den leder mot sentrum. Ellers kunne kanskje begge bildene vært litt lysere, men det er mye smak og behag. Ellers er croppingen tett og fin, du har ikke tatt med for mye rundt dem. Søte valper :-) Lenke til kommentar
artifushion Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke er noe flink på komposisjon, men det kommer nok etterhvert. Utrolig herlige valper ja. Var 11 stk av de. =) Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Søt hvalp. Bra farger! Men neste gang bør du kanskje bøyde deg lenger ned, slik at vi får kontakt med valpen i bildene. Nå er det litt ovenfra-og-ned. Lenke til kommentar
artifushion Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Bøyde meg ned på det nederste bildet, men på det øverste var det kun jeg og valpen som var uti hagen. Og da jeg satt meg ned så kom hun løpende, så måtte gjøre en kompromiss med å stitte litt på huk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå