jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Hei. jeg installerte red hat på ny i dag og under installeringen av red hat virket begge musene (en touchpad på den bærbare og en ekstern usb mus) men etter rebooten som den krever virker ikke touchpaden lengre. Hva kan jeg gjøre for å få den til å virke? Lenke til kommentar
dagulf Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Du må altså endre muse oppsettet siden du antagelig svarte feil under installasjonen. Dette må da gjøres vhj. tastaturet. Hvis jeg ikke husker feil så skriver du ALT+F1 og får opp Red Hat menyen. UNder system setting eller liknende er det Mouse. Der må du prøve deg frem for å finne det som passer. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 usb musen virker fint bare at touchpaden ikke virker.. flere forslag noen? evt tips til instillinger der man skal velge musetype? Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg ahr nå fått touchpaden til å virke men da virker ikke usb musen og omvendt.. Finnes det ingen måte å laste to musedrivere på eller noe annet man kan gjøre for å få begge til å virke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå