Gå til innhold

Bra lønn? Driftkonsulent ( haster litt pga jobb tilbud)

Anbefalte innlegg

Lurte på om en lønn på 385 000 i året + dekket mob og internett + 745 kr pr mnd for transport kostnader etc

Stilling IT Driftkonsulent

UTdanning /erfaring:

3 år bachlor IT fra UIO ( ble nettopp ferdig utdannet)

2 år erfaring med 1 og 2 linje support.

Bra tilbud?

Hvordan er den sammenlignet med gjennomsnitt etc??

Tusen takk på forhånd.

-Sun360

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ingen flere meninger, eller ting jeg burde ta til betraktning??

Hva er standard feriepenge-prosent? Og hva er standard ferie ? ( altså hvor mange uker?)

Event andre ting?

-Sun360

Prosent feriepenger avhenger jo av hvor lang ferie du har i bedriften. I følge loven mener jeg du har krav på 4 uker og 1 dags ferie, men mange steder praktiserer 5 ukers ferie (dette er ikke noe du har krav på). Dette kommer frem av arbeidsavtalen du signerer med bedriften.

Uansett så må du også ta hensyn til at du mest sannsynlig må skatte av dekket mobil/bredbånd.

Lenke til kommentar

10,2 % feriepenger ved 4 ukers ferie, 12 % ved 5. Dette trenger du imidlertid ikke bekymre deg for. Alle seriøse arbeidsgivere tar seg av dette. Feriepengene er inkludert i lønnen. Dvs de 385 000 er summen av hva du får i lønn og feriepenger.

Mobil, internet og andre goder du får dekket av arbeidsgiver vil bli innrapportert av arbeidsgiver på tilsvarende måte som lønnen din. Du trenger derfor ikke tenke på dette.

Hvor er det du evt skal begynne å jobbe?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Yupp, informatikk bachelor.... ukonvensjonell? Hva mener du??

Uansett, takk takk ! :)

Rimelig fornøyd så langt, gitt at jeg er teknisk fortsatt i "bli kjent perioden". Men ellers meget fornøyd.

-Sun360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...