sun360 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Lurte på om en lønn på 385 000 i året + dekket mob og internett + 745 kr pr mnd for transport kostnader etc Stilling IT Driftkonsulent UTdanning /erfaring: 3 år bachlor IT fra UIO ( ble nettopp ferdig utdannet) 2 år erfaring med 1 og 2 linje support. Bra tilbud? Hvordan er den sammenlignet med gjennomsnitt etc?? Tusen takk på forhånd. -Sun360 Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Høres helt ok ut spør du meg. Ihvertfall siden arbeidserfaringen din er fra studietiden / før studiene. Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Synes dette hørtes bra ut jeg. Er folk med mastergrad så ikke får bedre grunnlønn enn det der også. Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 konge, takk for svarene. Jeg må besteme meg før senest mandag...så ville ha litt input om hvor bra dealen var. Dette er en deal etter et par runder med forhandlinger. -sun360 Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Er det ingen flere meninger, eller ting jeg burde ta til betraktning?? Hva er standard feriepenge-prosent? Og hva er standard ferie ? ( altså hvor mange uker?) Event andre ting? -Sun360 Lenke til kommentar
nistemann Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er det ingen flere meninger, eller ting jeg burde ta til betraktning?? Hva er standard feriepenge-prosent? Og hva er standard ferie ? ( altså hvor mange uker?) Event andre ting? -Sun360 Prosent feriepenger avhenger jo av hvor lang ferie du har i bedriften. I følge loven mener jeg du har krav på 4 uker og 1 dags ferie, men mange steder praktiserer 5 ukers ferie (dette er ikke noe du har krav på). Dette kommer frem av arbeidsavtalen du signerer med bedriften. Uansett så må du også ta hensyn til at du mest sannsynlig må skatte av dekket mobil/bredbånd. Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Skatte av? hvordan funker det? Atlså er det noe jeg må selv melde inn etc? Tilbudet nevnet 5 uker ferie, hva burde den tilsvarende prosenten være i feriepenger? Tusen takk ! Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Mest sannsynlig så melder selskapet inn mobil/bredbånd for beskatning. Det gjør de hos meg i alle fall. Feriepenger da er vel 12% tror jeg. Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er vel 12% når du har 5uker tror jeg... Feriepenger er ikke noe du får i tillegg.. det bare en justering for hvordan årslønna fordeles slik at du også skal ha penger i ferien. Lenke til kommentar
nirolo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 10,2 % feriepenger ved 4 ukers ferie, 12 % ved 5. Dette trenger du imidlertid ikke bekymre deg for. Alle seriøse arbeidsgivere tar seg av dette. Feriepengene er inkludert i lønnen. Dvs de 385 000 er summen av hva du får i lønn og feriepenger. Mobil, internet og andre goder du får dekket av arbeidsgiver vil bli innrapportert av arbeidsgiver på tilsvarende måte som lønnen din. Du trenger derfor ikke tenke på dette. Hvor er det du evt skal begynne å jobbe? Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Ønsker å takke alle sammen, da var jobben i boks. Fikk forhandelt litt mer , opp til 390 000. Det var forresten snakk om Oslo... Igjen, tusen takk! -Sun360 Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Gratulerer. Er det informatikk bachelor fra UiO og så jobbe med drift? Den var litt ukonvensjonell... Endret 20. juni 2008 av LordjOX Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Yupp, informatikk bachelor.... ukonvensjonell? Hva mener du?? Uansett, takk takk ! Rimelig fornøyd så langt, gitt at jeg er teknisk fortsatt i "bli kjent perioden". Men ellers meget fornøyd. -Sun360 Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Yupp, informatikk bachelor.... ukonvensjonell? Hva mener du?? Vi lærer ikke direkte driftsrelaterte oppgaver på informatikk, men det gir vel bra grunnlag for å lettere lære nye ting. Høres bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå