ansver Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Er det noen som erfaringer med kabinett hvor vannkjøling er inkludert fra produsent? F.eks. dette. For meg er det viktigere at systemet er stille og raskt å montere enn at det er billig og/eller kjøler maksimalt. Kabinettet jeg har nå har ikke plass til vannkjøling, så det må byttes ut uansett. Lenke til kommentar
Akando Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hei! Jeg har Kandalf LCS og er fornøyd med det, så du blir sikkert ikke skuffet av det der:) Men bytt ut CPU blokk hvis du vil ha bedre kjøling. Vil du ha det støy fritt så må du kjøle alt med vann og ikke bare CPU... Lenke til kommentar
ansver Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Hei! Jeg har Kandalf LCS og er fornøyd med det, så du blir sikkert ikke skuffet av det der:) Men bytt ut CPU blokk hvis du vil ha bedre kjøling. Vil du ha det støy fritt så må du kjøle alt med vann og ikke bare CPU... Takk for svar. Det kabinettet jeg så på å utgangspunktet set jeg ikke har fått allverdens god kritikk, men det du har så jo fornuftig ut. Når du sier "kjøle alt med vann", så tenker du på CPU, GPU og evt. northbridge? Jeg kan leve med noe støy, men spesielt vifter på CPU'en og GPU'en min bråker ganske kraftig. Er det noe problem å utvide vannkjølingen som følger med kabinettet ditt med f.eks. GPU-kjøling? (dvs, trenger jeg bytte pumpe e.l?) Takk for tips uansett. Lenke til kommentar
Spook Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg har selv et Kandalf LCS kabinett og er strålende fornøyd med det. Se forøvrig arbeidsloggen min her. Merk at jeg har byttet en del komponenter men det er i utgangspunktet ikke nødvendig. Kabinettet du linker til (Thermaltake SwordM) koster en del mer og har også dårligere ytelse når det gjelder kjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå