BOF Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hei, Jeg kjøpte en vare fra komplett som ikke var helt det jeg ville ha. Har kun åpnet esken, pakket den ut, sett på den (ikke koblet opp), og pakket den ned igjen. Må da sette på ny teip på toppen av esken før jeg sender den tilbake. Har fått innvilget retur, men i brevet fra komplett står det at varer som er åpnet vil bli sendt i retur. Vil jeg da få pakken i retur? Alt er helt som da jeg mottok den, untatt den allerede nevnte teipen på toppen av esken. BOF Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ta en telefon til dem og forklar situasjonen. De pleier ikke å være vanskelige på slike ting etter min erfaring. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Lovverket er temmelig forbrukervennlig på dette punktet. Varen skal returneres i tilsvarende mengde og stand dersom jeg husker rett, noe som absolutt må kunne sies å gjelde når kun esken er åpnet og produktet er ubrukt. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Som Cecolon sier så er dette langt innenfor det forbrukerkjøpsloven gir deg av angrerett så her skal det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
WebSurf Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg hadde nå en mp3 spiller, tilbake i 06 som jeg fant ut at jeg ville returnere. Hadde da brukt den i 1,5 uke daglig. Den kostet 3300, og pengene fikk jeg utbetalt på konto når de hadde registrert at de hadde motatt pakken i samme mengde og at den fungerte. Ja, det var komplett.no Så det var litt merkelig hvorfor de har snudd på det? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Komplett.no har utrolig god service på dette, derfor jeg har handlet bare hos dem de siste årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå