sinnaelgen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 egenlig ikke . jeg lurte bare på hvordan det systemet fungerer. begynner det å bli dårlig med resurser i dette prosjektet ? sånn kan det gå når ikke alt er gjennomtenkt på et skikkelig grunnlag. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvis du virkelig er interessert i systemet så bør du laste ned en Live-CD og prøve det selv i en VM feks. Og dersom du etter prøving mener at du har noe konstruktivt å komme med, så er utviklerene veldig interessert i å høre om det. Om Sugar-prosjektet har lite ressurser er nok det hovedsaklig fordi OLPC-prosjektet ser ut til å ha gjort helomvenning fra det åpne konsepetet sitt rettet mot utdanning og IT-opplæring til å selge laptoper mer windows-lisenser. Som følge av dette har en rekke folk sluttet. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) jeg har nok for svak maskin til VM. har prøvd noe microsoft gerei et par ganger , og respense var ikke akurat behagelig Endret 22. mai 2008 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 jeg har nok for svsk maskin til VM.prøvde en gang med noe microsoft greier engang. Last ned en Live-CD, putt den i CD-rom-en og restart maskina. Den vil da boote Live-CD-en uten å berøre harddisken din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå