rogerthat Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) I Pinsen så bestilte jeg skjerm fra multicom, forøvrig første gang jeg har handlet der.Til stor glede så ble den straks behandlet ved første virkedag og på ettermiddagen så ble den sendt . Dagen etter var den hos meg(hjem på døren). Det hadde jeg ikke ventet fordi jeg antok at de hadde mye å ta igjen etter helligdager . Så dette var en positiv erfaring Endret 16. mai 2008 av rogerthat Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 bestilt bærbar, sekk og brenne CD-er! Kjempe butikk! Gode sider, god leveringstid å gode priser Lenke til kommentar
Ayrton Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Fint at de har skjerpet seg. Bestilte noen småting i vinter, dette brukte de 2 uker på og få sendt, enda det var lagervarer. Det verste var at jeg måtte betale for postpakke, men varene ble sendt som brevpakke. Lite seriøst å ta betalt for den dyreste frakten, men sende på den billigste måten. Kommer aldri til å handle der igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå