Zolo Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 lure på om eg har et lite prosjekt som omfatter elektronikk, håper å få gjenomført det. Det går ut på og få katodene til å blinke i takt med hdd- leden eller leden på netverkskortet. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Hvis du finner et rele som tar 1,6 volt inn (eller det LEDen i nettverkskortet tar) og som da skrur på 12 volten (katodene) kan du jo bruke noe sånt. Vet ikke om det finnes da, sjekk på Elfa. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Fint at dere fikk med denne kategorien, den har jeg ventet på, for jeg er ganske noob rundt emne edit: skriveleif X2 Lenke til kommentar
jostor Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Har håpet at denne kategorien snart skulle komme! Dette var bra! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Men vakke så mye aktivitet her! =/ Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Er begynt å bli litt mer liv nå. Lenke til kommentar
Thorin Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 jeg trenger isåfall kategorien . er helt grønn på emnet .. Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 er er det lite aktivitet... har alle tatt sommerferie eller? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Tja - jeg har vel snart plaget deg ferdig med poweret mitt, så hva er det ellers å diskutere? ;-) Forøvrig er det noe som heter helg, ikke minst er det Sankt Hans aften på mandag. Jeg skjønner ikke helt hvorfor, men det er faktisk enkelte som påstår å ha et liv utenfor datamaskinen og forum.overklokking.no... Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 å ha et liv utenfor forumet? er du gal? jeg overlever ikke uten dette forumet [ironi] Lenke til kommentar
fondus Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Edit: Fant ut svaret på spørsmålet mitt Endret 22. november 2003 av fondus Lenke til kommentar
MagE Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 ser at denne kategorien blei starta samme dagen så eg har burstadag (03/07) Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 konge kategori, men jeg syns det begynner å bli formange poster om hvilke PSU'er som er bra, og hvilke som er dårlige, eller generell dritt om PSU'er Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Enig med det der, burde nesten vært en egen kategori for sånn mas om PSUer. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Endelig har denne Kategorien kommet Novec: Et godt tiltak på overklokkings forumet Endret 16. mai 2005 av Omy Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Du tar en ledning fra katoden (+) på lysdioden til hardisken (light emitting diode). du tar det inn på inngangen på en IC som er en optokobler. husk og ta med jordingen og 5 volten fra strømforsyningen til optokobleren slik at den har en spenning. Lysdioden i optokobleren vil få transistoren til og lede. pass på at det ikke går for mye strøm til lysdioden på inngangen til optokobleren. og at det ikke blir for mye strøm og drive det relet du har koblet på utgangen. HUSK OG BEREGN FORMOTSTANDEN PÅ LYSDIODEN på optokobleren. HUSK OG SE PÅ DATABLADET HVOR MYE STRØM OPTOKOBLEREN TÅLER. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Er dette en verdig kategori for elektronikkprosjekter i båt også? Med diverse kompnenter som likerettere, spenningsregulatorer, kondensatorer ol.? Lenke til kommentar
BorN Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) ser at denne kategorien blei starta samme dagen så eg har burstadag (03/07) Da må jeg nesten få gratulere deg med overstått, da. "Gratulerer med overstått burstadag, MagE." Sånn. Endret 27. juli 2005 av BorN Lenke til kommentar
tbend Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Er dette en verdig kategori for elektronikkprosjekter i båt også? Med diverse kompnenter som likerettere, spenningsregulatorer, kondensatorer ol.? Det er vel lite vits! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Er dette en verdig kategori for elektronikkprosjekter i båt også? Med diverse kompnenter som likerettere, spenningsregulatorer, kondensatorer ol.? Det er vel lite vits! Hva mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå