Data-Expert Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Har problemer med datan... Får 2 timer siden slo jeg av Datan min,å satte meg på en annen data... Da var det 149GB plass igjen Når jeg slo den på for 1 time siden var det bare 145GB... og jeg har ikke lastet ned noen ting! Trenger hjelp her,Gigabytene forsvinner i en fei Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) mest vanlige grunner til "tapte GB": - Du har installert en Norton sikkerhetspakke inkludert nortons søppelkassebeskytter (som gjør at selv om du tømmer søppelkassen så slettes ikke faktisk filene fra harddisken). - Du har på System restore funksjonen. Denne funksjonen kan virkelig spise opp masse plass sidne den loggfører alle endringer som utføres. Bør enten slås av (eller settes på konservative instillinger slik at den ikke går amok). Rimelig sikkerpå at det finnes en sticky om slike type problemer i lagringsmedia kateggorien også, så du bør sjekke der i tillegg. -Stigma Endret 15. mai 2008 av Stigma Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hadde også et slikt problem. Kansje litt annerledes da, siden det var partisjonene som var mindre enn de skulle være. C partisjonen som normalt var på 30 GB hadde krympet til 15 GB. Mens D partiosjonen som skulle være på litt over 200 GB var 185 GB. Dette ble fikset da jeg formaterte maskinen og innstalerte Windows på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå