Tuddelidu Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg har et lite problem, jeg bruker asan i dusjen og det varer bare sånn 1 dag, så må jeg vaske den igjen. Ikke for å høres ekkel ut men før kunne jeg gå 2 dager uten at det luktet osv... Nå har det begynt å lukte ganske ekkelt og det er verre enn før.. Smegma har jeg ikke sett enda men det er mye lukt... Hva skal jeg gjøre? Er det forskjell på asan og asan mann? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hvis gutt: Vask den etter å ha vært på do. Tar ikke mye lenger tid enn å tørke med papir. Såvidt jeg vet er det ikke noe særlig forskjell på asan og asan mann. Lenke til kommentar
Tuddelidu Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Skal jeg bruke såpe eller bare rent vann? Bruker selvfølgelig å vaske den hver dag. Når jeg er på besøk da, bruke bare vann eller såpe? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Bare å skylle med vann hjelper veldig. Eller du kan kjøpe sånne asan intimservietter. Lenke til kommentar
Tuddelidu Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Hehe takk Skal gjøre det hver gang etter do nå, blir ikke så jeg er redd for at det skal lukte da xD Er jo litt surt om man finner en dame og det lukter :/ Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Det er strengt tatt ikke noe behov å bruke intimvask. Varmt vann holder stort sett i haugevis. Forskjellen på asan og asan mann er at asan mann inneholder mer parfyme. Hvis du blir kåt mange ganger i løpet av dagen, så er det mulig at det da produseres litt smegma hver gang, og det lukter fort vondt etter en stund. Intimservietter vil kanskje ikke være så dumt, mest med tanke på hvor enkelt det er å bare dra en over etter at du har vært på dass og slikt. Og ikke minst etter en morostund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå