WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg bruker å ha øynene lukket, hvis de er åpne er det vel mest for å plage Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Har de vel for det meste lukket, men hender seg vel at jeg åpner dem i ny og ned Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Har dem igjen, men åpner av og til for å nyte synet av fyren i et par sekunder Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg har alltid øynene åpne slik at jeg kan se på klokken min. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg har alltid øynene åpne slik at jeg kan se på klokken min. Hvorfor det? Tar du tiden? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Lukket. Klarer ikke å ha åpne øyne når jeg har noe så nært fjeset, har egentlig ingenting med kyssingen å gjøre. Helt enig. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg har alltid øynene åpne slik at jeg kan se på klokken min. Hvorfor det? Tar du tiden? Jeg antar at h*n var ironisk. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Vist jeg kysser/kliner med kjæreste , kan jeg av og til åpne øynene bare for og nyte synet av jenta jeg er sammen med Edit: alså at jeg ser på henne mens vi kysser . vakkert Samme. Ekstra behagelig når man får et glimt av hva som skjer Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg har alltid øynene åpne slik at jeg kan se på klokken min. Hvorfor det? Tar du tiden? Jeg antar at h*n var ironisk. Korrekt. Men det har faktisk hendt. Jeg holdt på med ei som var veldig dårlig til å kysse, jeg prøvde å variere litt, men hodet hennes fulgte etter mitt. Jeg sjekket klokken for å se når jeg måtte gå Til vanlig er det både og. Men tror jeg hadde frika ut om jenta stirra på meg med åpne øyne (bra de som oftest har dem igjen ) Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Har de nesten alltid lukket. Creepy om øynene møtes mens man kliner Værtfall hvis man gjør det med noen man ikke kjenner så godt eller har et forhold til. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Igjen, tror jeg En del uker siden sist.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Begynner nesten å lure nå, kysser alltid med øynene åpne. Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Blåbær, ser du inn i øynene til jenta da? Eller stirrer du på øyelokket hennes? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Gidder ikke å vekke dama for å sjekke det nå Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ansikter er ikke så pene close up, da ser man alle slags urenheter og drit og derfor lukker jeg øynene Nei jeg vet ærlig talt ikke hvorfor jeg gjør det, det er vel slikt som har kommet mer eller mindre av seg selv. Jeg lukker ikke øynene hver gang, men som regel. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Noen ganger vil jeg åpne øynene litt for å "se" følelsene personen uttrykker. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg bytter på, er det lenge siden jeg har kysset personen er de åpne bare for å få se henne enda mer og for å bevare øyblikket. Kysser mest med øynene lukket. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 For det meste har jeg øynene åpne, men det er mest fordi jeg føler meg litt ... sårbar? Jeg vet ikke helt. Dama er jo fantastisk nydelig, så sånn sett er det jo vanskelig å lukke øynene. Er jo godt å ha øynene lukket også, for å så føle damen. Det er godt, det. Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg bruker å ha øynene lukket, hvis de er åpne er det vel mest for å plage Samme her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå