Gjest Yoshi Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hei! Jeg kysser med åpne øyne. Jeg gjorde det første gangen og har fortsatt å gjøre det. Alle jeg har kysset med har kommentert det og synes det er rart, men for meg føles det helt naturlig! Derfor er jeg blitt litt nysgjerrig på om det er flere der ute som kysser med øynene åpne, eller om det bare er meg! Så, jeg spør dere forumnerder; Har du øynene åpne når du kysser? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Av en eller annen grunn så vet jeg ikke. Dette er ikke fordi jeg aldri har kysset en jente eller at det er en evighet siden sist (ca 6 uker). Lenke til kommentar
archanios Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Varierer. For det meste så er dei vel igjen, men innimellom så er dei plutselig opne.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ja, er det ikke vanlig det da? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Vist jeg kysser/kliner med kjæreste , kan jeg av og til åpne øynene bare for og nyte synet av jenta jeg er sammen med Edit: alså at jeg ser på henne mens vi kysser . vakkert Endret 16. mai 2008 av =Iko= Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Føles mest naturlig å lukke øynene for å nyte kyssingen desto mer. Jenta kan man alltids se på senere. Men det kommer også an på hvem du kysser. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg kysser som regel øynene lukket, gir bedre følelse. Siste personen jeg kysset med, for 23 evigheter siden, gjorde det med øynene åpne, siden det var første gang hun kysset.. Det virket rart på meg. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Om det blir kommentert må de da ha hatt øya åpene selv? Eller? Kysser med øya lukket selv Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Føler jeg konsentrerer meg bedre med øynene igjen :!: Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Har de nesten alltid lukket, men det kan forekomme at jeg åpner dem for å nyte synet av den jeg kysser. Det er til tider godt å se hverandre dypt inn i øynene når man kysser. Endret 16. mai 2008 av member-101642 Lenke til kommentar
timini Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Har de nesten alltid lukket, men det kan forekomme at jeg åpner dem for å nyte synet av den jeg kysser. Det er til tider godt å se hverandre dypt inn i øynene når man kysser hverandre. copy that Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Enig i å åpne dem av og til, det er jo bare fint Men føler ikke for å nistirre, hehe. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Igjen. Føler det blir feil med øynene oppe.. Har såklart gjort det noen ganger, men som sagt det er bedre med de igjen.. Drømmer dere med øynene oppe? - Think not Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Lukket. Klarer ikke å ha åpne øyne når jeg har noe så nært fjeset, har egentlig ingenting med kyssingen å gjøre. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Åpner de noen ganger, men de er som oftest lukket Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Husker ikke Kyssinga i edru tilstand var vel på barneskolen. Men har da kysset etter den tid. Var så dritings. Fikk ikke tungekysse henne. Herregud jeg tror jeg er inpåsliten på kvinnfolka i fylla. Og holde potetgullflak med tennene og mate kvinnfolka er vell ikke så lurt eller? Gud jeg var full! Endret 16. mai 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Drømmer dere med øynene oppe? - Think not Hva har det med saken å gjøre? Uansett, så er det mennesker som sover med ene øyet åpent eller begge halvåpent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå