OddZen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ble frastjålet sykkelen min igår, kjipt men ikke mye å gjøre med det. Lurer da på i den sammenhengen om det er noen som veit når politiet/hittegodskontoret eller noe lignende har auksjon i Tromsø. Hadde vært fint å sett om det var noen billige sykler til salgs der. Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Står somregel i lokalavisa ol når de har slike auksjoner! gjør det allefall her I grenlandsområdet. Er du riktig heldig så finner du din gamle sykkel der Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Politiet i tromsø pleier å hente inn russerne som stjeler sykkler i begynnelsen av juni, slik at dem tilbringer sommerferien i fengsel, å folk slipper å bli robba når dem er på ferie. I den annledning tømmer dem de russiske trålerne for tjuvegods, så hvis ikke trålern med sykklen din har reist til russland alt¨, å du har gitt politiet ramme-nummeret, så får du den igjen i løpet av 2 månder fra nå. Er i allefall slik dem gjør det hvert år (å jeg er blitt frastjålet å fått igjen flere sykkler i tromsø). Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Har ikke tatt rammenummer, så jeg tror jeg har liten kjangse for å se den sykkeln igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå