Zolo Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Nå har eg endelig lagt ut bildene som folket har savnet. bilder Lenke til kommentar
Xargo Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 hadde vært gøy å sett dine overklokkings resultater Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Pent! Men ta deg god tid på finishen du... så kan det bli veldig pent. Er det ikke best at radiatoren er på høykant og ikke liggende? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Urk. Stoore bilder. Tenk på de som bruker modem/ISDN og komprimer de! Plz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Fint gjort. Finishen er viktig når det er såpass for seg gjort. Post dine OC resultater når de er i boks Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 skal sende inn overklokkings-resultatene når eg er ferdig med dei. kan nemne at radon 8500 aiv har fått gjenomgå. 229/380 @ 290/410. Har ikkje fått maksimalt ut av cpu enda. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Nice tank...... men hviordan får du fyllt vann på den ? Ser ingen lokk eller tilkoblinger...... Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Fyller vann på den og starter pumpa for og få vannet runt i systemet. Når det er gjort fyller eg tanken helt full, og så limer eg lokket på den. Og håper det er lenge til den må etterfylles! Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Ok.. har noe av det samme selv... Men hvor har du hullene som slangene og kablene kommer ut fra tanken ? Det er det som er no dritt å få tett.... Lenke til kommentar
starfigther Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 hmm, nå ser det ut som om jeg må ha meg et server tower som planlegt til mitt vapo og H2O prosjekt. men Image&Sharptec har jo noen fine kabbis da ingen som har bilder av d? men ellers bra jobbet Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Ok.. har noe av det samme selv... Men hvor har du hullene som slangene og kablene kommer ut fra tanken ?Det er det som er no dritt å få tett.... Alle slanger og ledninger kommer ut fra toppen av tanken, tenkte at det var lettest og tette dei der. Men det var ikkje lett og få tett resten av tanken heller! Siden den er limt sammen av plexi Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Ser du noen med hode bøyd 90 grader ver du i hvertfall at dem har sett bildene dine. *sitter her og tøyer ut nakken etter og ha sett bildene* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå