Gå til innhold

AoC: Uoffisiell Norsk Server: Wildsoul (PvP) ?

Anbefalte innlegg

Blir endel nordmenn på Fury ja, heldigvis har Mordi strenge regler på "norsk spam" i offentlige kanaler. Kan føre til /g kick om man driver med det, og godt er det. Er så respektløst ovenfor de andre på serveren. Håper virkelig russerne/ukrainerne har lært seg folkskikk. (ikke alle selvfølgelig, men er en grunn til at de er så beryktet)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan jeg joine fury serveren når jeg får spillet 23. mai? eller er det bare for early access?

Det kan du nok ja, men jeg tror ikke det er å anbefale. Allerede få minutter etter launch hadde folk problemer med å komme seg inn på Fury, så for deg alle som skal dit den 23 og hvilke problemer det kan medføre.

Men kjenner man mange som spiller der og ønsker å spille med dem har man jo ikke så mange valg...

Lenke til kommentar
Var jo nettopp derfor det var problemer, det var det på alle serverene, siden det var flere tusen som laget char på samme tid.

Problemet var vel at serveren var full, var vel derfor de satte opp battlescar.

Lenke til kommentar
Var jo nettopp derfor det var problemer, det var det på alle serverene, siden det var flere tusen som laget char på samme tid.

Problemet var vel at serveren var full, var vel derfor de satte opp battlescar.

den er den av en merklig grunn ikke full lenger..

Lenke til kommentar

Argh. Uoffisielle nasjonalitet servere. Havnet på en spansk uoffisiell server en gang. De var hyggelige, men de skjønte ikke så mye av hva jeg skrev og jeg skjønte enda mindre av hva de skrev. Prøvde en norsk ved en annen anledning og det var noen av de mest umodene nettspillere jeg har vært borti. Spanjolene kunne i allefall te seg. ;)

Endret av SirGalrim
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Finner ingen andre tråder å spørre i, men er Wildsoul FFA-PvP eller vanlig PvP? Om den kun er PvP, hvilke servere er FFA-PvP i såfall?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Det finnes bare ffa PvP. Eneste untaket er en server som har culture PvP, noe som virker veldig dårlig imo

Ah, daså. Har tydeligvis blitt litt forvirra om alt snakket om PvP-minigames, FFA-PvP, PvP og alt det der :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...