brut Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 et av det største russiske spill community har valgt Wildsoul som server , så ja det blir mye russer der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 et av det største russiske spill community har valgt Wildsoul som server , så ja det blir mye russer der Er det noen bekreftelse på dette? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 ja, det er sant. http://news.woh.ru/images/photo/1/1625.jpg men har kommet opp flere servere til EA btw. Lenke til kommentar
Diffidentia Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Hvis noen lurer på hvorfor en del personer ønsker å unngå store menger russere (og eks-sovjetstater) så er det stort sett kun pga. deres engelskferdigheter, som er svært varierende. Endret 17. mai 2008 av Diffidentia Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Tenkte Wildsoul kunne være et bra valg men vis Russland velger denne serveren styrer jeg nok unna, har vært på en sånn server før hvor de nærmest trodde de eide serveren. Kan se det for meg: Skandinavia VS Russland Endret 17. mai 2008 av Carlgutt Lenke til kommentar
Bojangle Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 hvor kan man finne disse nye EA serverne? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Ifølge AoC forumet er det kun kommet en ekstra PvP server, Twilight, som har Culture ruleset. Altså det er iværtfall de serverne som har fått egen forumkategori. Edit: Og her er hva som skjedde med Battlescar og Soulstorm serveren Two of our servers were a little too eager to charge into battle. Battlescar and Soulstorm for a short time were available to customers due to a technical issue. Those servers weren't planned to be there for Early Access and also need to be made ready for launch. So we had to take them off the available serverlist again. We appologize for the inconvenience this might have cause. Players who have created characters on either of those will be able to create new character of the same name on one of the available servers as we have removed the characters and therefore freed up those names again. Again, we appologize for the trouble this might have caused. Thanks for your understanding. Endret 17. mai 2008 av Konamixx Lenke til kommentar
dado Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 ja, det er sant. http://news.woh.ru/images/photo/1/1625.jpg men har kommet opp flere servere til EA btw. Den der ser lit feik for meg,hvor fant du den. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 fra russernes guildside postet på aoc forumet. Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Blir det ikke lagt til flere servere 23? eller har ikke funcom troen på at man klarer fylle 2 pvp-servere? Lenke til kommentar
sargox Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Blir det ikke lagt til flere servere 23? eller har ikke funcom troen på at man klarer fylle 2 pvp-servere? De har allerede sattopp en PVP server til. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Ser ut til at alle mine venner har flyttet til Fury også. Så da blir det fury. Det ble lagt til 2 PvP servere inatt. Én for USA og en for Europa. Begge såkalte Culture-PvP servere hvor de forskjellige rasene er mot hverandre. FFA FTW! Endret 18. mai 2008 av AndyG Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Kan bare glemme Fury nå... Den er jo full, så ikke forvent at vennene dine kommer ditt Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvis dere har planer om å lag et stort norskt community på en server ville jeg heller valgt en litt mindre en. Wildsoul/fury kommer til å bli overfylt som bare svarte. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 husk ved releae 23 mai kommer det masse nye servere og deiis to forsvinner nedover på listene. Lenke til kommentar
Narrepanne Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Har vært på Wildsoul noen dager nå, og det har ikke vært noe russisk spam. Det var én setning på tysk, én på svensk og en jeg tror var spansk. Og fordelen her er jo at du kan finne spammerne og kverke dem Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg ser for det meste norsk tekst i OOC kanalen, faktisk. Skjerpings folkens! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg spiller på Fury Har en kamerat i Axemen som starta der så da lagde jeg og en karakter der Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 er ikke fury bedre med tanke på at moradi er der? knightsofshadow skal også på fury, så der blir det mye pvp drama i endgame pvp / seige Lenke til kommentar
Digitalsitron Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 har hørt at både Axemen og Mor'di skal starte på Fury, så skal prøve meg der først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå