Gå til innhold

AoC: Uoffisiell Norsk Server: Wildsoul (PvP) ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
et av det største russiske spill community har valgt Wildsoul som server , så ja det blir mye russer der

Er det noen bekreftelse på dette?

Lenke til kommentar

Tenkte Wildsoul kunne være et bra valg men vis Russland velger denne serveren styrer jeg nok unna, har vært på en sånn server før hvor de nærmest trodde de eide serveren.

Kan se det for meg:

Skandinavia VS Russland

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Ifølge AoC forumet er det kun kommet en ekstra PvP server, Twilight, som har Culture ruleset.

Altså det er iværtfall de serverne som har fått egen forumkategori.

Edit: Og her er hva som skjedde med Battlescar og Soulstorm serveren

Two of our servers were a little too eager to charge into battle. Battlescar and Soulstorm for a short time were available to customers due to a technical issue. Those servers weren't planned to be there for Early Access and also need to be made ready for launch. So we had to take them off the available serverlist again. We appologize for the inconvenience this might have cause.

Players who have created characters on either of those will be able to create new character of the same name on one of the available servers as we have removed the characters and therefore freed up those names again.

Again, we appologize for the trouble this might have caused.

Thanks for your understanding.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Ser ut til at alle mine venner har flyttet til Fury også. Så da blir det fury. Det ble lagt til 2 PvP servere inatt. Én for USA og en for Europa. Begge såkalte Culture-PvP servere hvor de forskjellige rasene er mot hverandre. FFA FTW!

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...