ObscureScience Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 For meg er det revnende likegyldig om jeg spiller med hyggelige nordmenn eller om det er med hyggelige folk fra andre land. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Uansett hvilken server du velger kommer du til å møte unger eller idioter. Tror nok AoC kommer til å ha sin andel spillere som du noen ganger lurer på hvordan kommer seg opp om morgenen, og om man velger den ene eller andre serveren klarer du ikke å unngå dem. Endret 17. mai 2008 av Ant1 Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg skal velge den beste serveren av de alle! Men dere får ikke vite hvilken, for da kommer jo bare alle dit. Så det så! Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg skal velge den beste serveren av de alle! Men dere får ikke vite hvilken, for da kommer jo bare alle dit. Så det så! jaja. klart det. Alle følger etter ninjahamster lixom. Lenke til kommentar
softy Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Blir Wildsoul på meg også, siden guilden min valgte den servern. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Enig! Gå til Fury! Har hørt det blir mye, mye bedre enn Wildsoul! På hvilken måte? Spør det samme... de er jo trossalt helt like. Hehe, tar dere ikke ironien eller ? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Blir nok Fury her, høres bedre ut Lenke til kommentar
Cyborg Tuxedo Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Guildet mitt ombestemte seg nett frå å spille på Wildsoul til Fury, grunna at Wildsoul har fått rykter på seg om at det er den offesielle russiske serveren Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Guildet mitt ombestemte seg nett frå å spille på Wildsoul til Fury, grunna at Wildsoul har fått rykter på seg om at det er den offesielle russiske serveren OH god! Russere vil jeg holde meg unna Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Har høyrt nett det samme om Russerane. Synst Funcom kunne komt med litt fleire PvP servere. Catchgamer skal iallefall velje Wildsould. Får vente å sjå til 23. Mai om kva server eg skal velge. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Blir nok Wildsoul , tror det blir flest voksne der. Ungene velger sikkert Fury pga det tøffe navnet . Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Blir nok Wildsoul , tror det blir flest voksne der. Ungene velger sikkert Fury pga det tøffe navnet . siden du syntes fury er tøft, er du en unge du da eller? Dessuten er det lite dumt å si det...tror Unger tar det som er først på lista siden de er utdolmodige. Lenke til kommentar
softy Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Guildet mitt ombestemte seg nett frå å spille på Wildsoul til Fury, grunna at Wildsoul har fått rykter på seg om at det er den offesielle russiske serveren Source? Lenke til kommentar
Cyborg Tuxedo Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Som sagt, bare eit rykte. Noko source bortsett fra det guilden min har sagt, har eg dessverre ikkje. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Guildet mitt ombestemte seg nett frå å spille på Wildsoul til Fury, grunna at Wildsoul har fått rykter på seg om at det er den offesielle russiske serveren Litt av en grunn til å velge server. Tror ikke Russland(eller andre land) er noe annerledes enn Norge og man kan være trygg på at man vil møte like mange russere på Fury som på Wildsoul. Man vil kanskje møte flere russiske "kids" på fury da Endret 17. mai 2008 av toeblast Lenke til kommentar
Cyborg Tuxedo Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 For meg personlig kunne da vert nett da samma, men eg følger bere guilden Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 For meg personlig kunne da vert nett da samma, men eg følger bere guilden yuup..hadde guildet mit joina tysk rp server hadde jeg joina dem for det lixom. Er dem jeg skal spille med, ikke alle andre. Vis global chat blir full av spam, skur jeg den av ret og slett. Ikke så mye værre. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Fury er nok servern som blir mest norsk, The Axemen skal dit samt de fleste jeg kjenner så hvis dere har lyst til å bli med i norges mest ettertraktede guild er fury stedet Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Fury er nok servern som blir mest norsk, The Axemen skal dit samt de fleste jeg kjenner så hvis dere har lyst til å bli med i norges mest ettertraktede guild er fury stedet kjenner minst 15 norske som skal til fury, sammen med meg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå