Gå til innhold

AoC: Uoffisiell Norsk Server: Wildsoul (PvP) ?

Anbefalte innlegg

Fortsatt Wildsoul på meg.. :)

Synes dette er offtopic, men det er vell steriotyper av nordmenn overalt. Generelt sett er vi mer ydmyk enn andre land med unntak av den yngre generasjon.. (Gidder ikke diskutere dette i denen tråden)

Tror ikke det blir en overflod av nordmenn på servern (Burning Blade anyone..?) Men uansett hva, så tror jeg det blir spennende og morsomt på Wildsoul eller hvilken som helst annen server, og det er jo derfor vi betaler penger for å spille. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig! Gå til Fury! Har hørt det blir mye, mye bedre enn Wildsoul!

På hvilken måte?

Mange av de beste guildene skal til Fury. Det er også trolig den serveren som gir den beste PvP opplevelsen iom at det er så mange gode spillere og guilder som skal dit.

Har på følelsen av at det er mange kids som kommer til å joine Wildsoul.

Lenke til kommentar

Vel, skal man ha noobsa som joiner den øverste serveren eller skal man ha noobsa som tror de er smarte og joiner server nr. 2...?

(hvis noen har en chill guild på en av PvP serverne så send meg en pm, gjerne en guild som er litt organisert allerede)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Blir nok Fury på meg. Vil helst møte og kanskje bli kjent med andre utenfor Norge også. Fury navnet fenger også mer. :)

Lenke til kommentar

Hmm, er litt imot "offisiell" skandinavisk server der 60% bare snakker Dansk/Norsk/Svensk i chaten og folk har navn som jeppdk, johandkswe osv.

Likevel synes jeg det hadde vært morsomt vis de fleste her fra forumet var på samme server, ikke for at vi nødvendigvis skulle snakket Norsk men det hadde vært litt gøy å treffe folk herifra ingame.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Hmm, er litt imot "offisiell" skandinavisk server der 60% bare snakker Dansk/Norsk/Svensk i chaten og folk har navn som jeppdk, johandkswe osv.

Likevel synes jeg det hadde vært morsomt vis de fleste her fra forumet var på samme server, ikke for at vi nødvendigvis skulle snakket Norsk men det hadde vært litt gøy å treffe folk herifra ingame.

Er det ikke regler om at man må snakke engelsk på global osv.?

Lenke til kommentar
Enig! Gå til Fury! Har hørt det blir mye, mye bedre enn Wildsoul!

På hvilken måte?

Mange av de beste guildene skal til Fury. Det er også trolig den serveren som gir den beste PvP opplevelsen iom at det er så mange gode spillere og guilder som skal dit.

Hvem er best? Hva er best nå? hvordan kan dere si at dere er best? eller de fleste du kjenner til skal dit = best?

Fortsatt uklar post av deg.

Lenke til kommentar

Ville trodd det var motsatt, at kidsa joiner Fury i stedet. Fury høres jo ti ganger "kulere" ut enn Wildsoul...

Hysj.

Jeg prøver å lure folk til å tro at Fury er tingen :p

Lenke til kommentar

Er ikke det det handler om, å møte nordmenn er å møte dem på rema1000 in real life, jeg er der for å spille med andre folk i verden og helst holde meg unna nordmenn som jeg lever daglig med.

Har ikke noe med WOW å gjøre, wow er bare bra eksempel hvordan det virker.

Lenke til kommentar
Er ikke det det handler om, å møte nordmenn er å møte dem på rema1000 in real life, jeg er der for å spille med andre folk i verden og helst holde meg unna nordmenn som jeg lever daglig med.

Har ikke noe med WOW å gjøre, wow er bare bra eksempel hvordan det virker.

Synes du WoW er et bra eksempel på hvordan det virker ? Er 12 åringer bedre enn 30-40 åringer på denne statistikken over barnslighet ?

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Jeg synes Wildsoul og Fury høres kjedlig ut. Uansett jeg kommer nok til å bytte server når de andre kommer. Jeg orker ikke en stappfull server, hvor jeg må vente 23432532524325 timer på å komme inn. Det er over 3mil som har kjøpt spillet allerede og servern har plass til en begrenset populasjon som ikke er nærheten av realiteten.

Age of Conan høres ut som 100% action, så jeg ser ikke helt poenget med å drepe NPC's hele tiden. Så det blir PVP helt klart.

Hvis samfunnet hadde vært mer som Star Wars Galaxies så kunne jeg ha spilt PVE. Fordi SWG handler ikke bare om å drepe og levle men også om spillets samfunn. WoW f.eks er et PVP spill for det handler lite om sosialisering og guild fordi man bare går rundt for å levle å gjøre instances...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...