Gå til innhold

AoC: Uoffisiell Norsk Server: Wildsoul (PvP) ?

Anbefalte innlegg

Heisann!
Ser det er litt diskusjon om hvordan server man skal velge, så jeg tenkte jeg skulle stikke nakken ut (hehe..chop!) og nominere "Wildsoul" som den uoffisiel norske/skandinaviske serveren, på bakrunn av...vell..not much.. Men, det er en del skandinaviske guild som allerede har valgt denne serveren, så why not. Synes nesten det viktigste er at det er blir tatt et forslag/valg, likegyldig hva resultatet blir.

Jeg mener PvP gir mye mer dybde og lengde i spillet, så det blir soleklart Wildsoul for meg uansett hva. De av dere som velger PvE, er jo selvfølgelig ikke med i debatten.. smile.gif

Så for de av dere som har lyst å prøve å samle majoriteten av de norske spillerne (PvP), spread the word til de forskellige andre forumene om nominasjonen.
For de som ikke bryr seg, vell..det er jo demokrati. wink.gif
Og for de som er litt anti patriotiske (ref. noen andre innlegg), så er det jo bare å velge Fury eller lignende. MEN så er hvertfall de av oss om er positivt innstilt på å møte andre fra norge/skandinavia, samlet under ett flagg. Uansett hva, så blir det lettere å velge for mange. smile.gif

Så, hva sier dere? Blir det Wildsoul, eller en annen server for dere?

Til riktig mange av dere, så sees på Wildsoul!

Endret av Iceoel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Muligens offtopic, men for å vere heilt ærleg så spelar eg ikkje Age of Conan for å treffe folk frå Skandinavia. Syns det er mykje meir moro å treffe folk frå f.eks Storbritannia, nederland, russland, osv. Dette er mi personlege meining, men for all del, heng dykk i hop.

Lenke til kommentar

Min erfaring med Norske spillere online er veldig dårlig. Av det jeg har sett er nordmenn flest folk som driter i guildspirit, går inactive og quitter etter småkrangler.. bare for å nevne noe. Derfor foretrekker jeg helt klart å spille med internasjonale personer som svensker, dansker, briter og nederlendere som er mye bedre på dette en nordmenn. Nå er det helt klart hyggelig å ha noen få nordmenn å spille med, men når det blir for mange, brytes helvete løs. Det blir helt klart Fury for min del. :)

Lenke til kommentar
Min erfaring med Norske spillere online er veldig dårlig. Av det jeg har sett er nordmenn flest folk som driter i guildspirit, går inactive og quitter etter småkrangler.. bare for å nevne noe. Derfor foretrekker jeg helt klart å spille med internasjonale personer som svensker, dansker, briter og nederlendere som er mye bedre på dette en nordmenn. Nå er det helt klart hyggelig å ha noen få nordmenn å spille med, men når det blir for mange, brytes helvete løs. Det blir helt klart Fury for min del. :)

Enig. I min tid i wow har jeg ikke møtt noe annet enn folk som maser, som er clueless og rett og slett irriterende. Men dette kan for all del forandre seg i AoC.

Lenke til kommentar

Jeg nominerer Fury.

Det er hele 2 server ved launch, så jeg ser ikke helt kluet med at en av de 2 serverne skal være den "uoffisielle" norke PvP serveren siden det er en stor fare for at disse serverne blir overfylt. Det er tross alt mange som har venner og kjenner noen med EA, hvor tror dere disse spillerne havner ved launch?

Lenke til kommentar

Enig. I min tid i wow har jeg ikke møtt noe annet enn folk som maser, som er clueless og rett og slett irriterende. Men dette kan for all del forandre seg i AoC.

Fint at jeg ikke er den eneste med denne erfaringen. Det er jo selvfølgelig et håp at dette var et enkelttilfelle, ettersom wow er et spill som tiltrekker seg veldig mange barnslige drittunger. Likevel tar jeg ingen sjangser og hopper på Fury serveren som også er et mye kulere navn. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...