Triarius Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Heisann Noen som vet hvem som er best av disse to?(M-85 vs Dynamite 10) Begge koster 3990, og selv synes jeg Dynamite er penere og se på og har en bedre form. Men hva med lydkvaliteten? Hilsen Morten Lenke til kommentar
Triarius Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 ingen som har peiling? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Dette lurer jeg også på. Har hørt M-65 og F6, og har lyst til å prøve M-85. Men siden det nå har kommet en "dynamite" serie, så må jo denne også vurderes. Det første som slår meg er at dette muligens gir mer "partylyd". Men med tanke på at F6 og M65 kan gi "partylyd nok" med passportene åpne, så lurer jeg seriøst på hva dette egentlig er for noe. Lenke til kommentar
Triarius Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Hadde vert supert å fått vite hvem som gir mest for pengene. Går nok enten for m-85 eller m-65 siden det er få som har skrevet erfaringer om Dynamite. Endret 25. mai 2008 av Triarius Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 jeg er mer fornøyd med mine m-85 enn med mine m-65. synes lyden i m-65 ble litt ...kjedelig ... men min roomie hører ingen forskjell på høytalerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå