Schneiderlin Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Noen som vet om det går å steke kyllingvinger på stekepanne? :!: Har alltid vært vant me å ha dem i ovnen Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 kan tenke meg at det går ja, selv tar jeg de i mikrobølgeovnen Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ja, det går nok det ja. Personlig liker jeg dem best når de har vært i ovnen. Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 JEg synes de er gode når de er kald jeg:) Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 kan tenke meg at det går ja, selv tar jeg de i mikrobølgeovnen Hm...Høres jo bra ut hvis jeg bare kan ta de i mikroen, veldig enkelt å kjapt. Tar også selv pølser i mikro, går veldig raskt Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 kan tenke meg at det går ja, selv tar jeg de i mikrobølgeovnen Hm...Høres jo bra ut hvis jeg bare kan ta de i mikroen, veldig enkelt å kjapt. Tar også selv pølser i mikro, går veldig raskt Uten at de er varmet (stekt tenkte jeg å si:P) i vann først? Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Personlig liker jeg ikke mikrobølgeovnen til dette. Syntes ikke det blir like godt som når man lager maten i ovnen. Bruker den som oftest når jeg skal varme mat jeg spist gårdagen, men smak og behag. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 kan tenke meg at det går ja, selv tar jeg de i mikrobølgeovnen Hm...Høres jo bra ut hvis jeg bare kan ta de i mikroen, veldig enkelt å kjapt. Tar også selv pølser i mikro, går veldig raskt Jeg tar de på 750W med grillfunksjon i 8 minutter tror jeg, er en stund siden sist nå Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 kan tenke meg at det går ja, selv tar jeg de i mikrobølgeovnen Hm...Høres jo bra ut hvis jeg bare kan ta de i mikroen, veldig enkelt å kjapt. Tar også selv pølser i mikro, går veldig raskt Uten at de er varmet (stekt tenkte jeg å si:P) i vann først? Mener du pølsene? De bare tar jeg i mikroen Synes de smaker like godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå