Jo Are Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Hei Jeg skal kjøpe en 24" LCD skjerm til pc men er ikke helt sikker på hvilken, her er mine krav: - Skjermen skal brukes sammen med pc og ps3. Med ps3 blir det mest spilling, mens med pc blir det filmtitting, litt spilling og vanlig pc bruk. - Av tilkoblinger har jeg lyst på dvi, vga og hdmi, om dette viser seg og ikke kunne kombineres kan vga droppes. - Prisen skal ikke overstige 4000 kr. Fant denne skjermen nå virker jo veldig bra, hva mener dere? Takker for svar Endret 15. mai 2008 av Jo Are Lenke til kommentar
galskab Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Har hørdt gode ting om den skjermen , men ikke bruk komplett.no, bruk prisguiden, https://prisguiden.no/product.php?productId=81257 Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jepp. Bruker en BenQ G2400W selv til PS3, PC og Mac, og den er helt super. Null etterslep, 1:1 pixelmapping slik at ikke 1080p-signalet fra PS3'en blir strukket i høyden, hodetelefonutgang til HDMI-signalet. Rett og slett perfekt hvis du har PS3 og PC. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Jepp. Bruker en BenQ G2400W selv til PS3, PC og Mac, og den er helt super. Null etterslep, 1:1 pixelmapping slik at ikke 1080p-signalet fra PS3'en blir strukket i høyden, hodetelefonutgang til HDMI-signalet. Rett og slett perfekt hvis du har PS3 og PC. Nice Da kjøper jeg denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå