Gå til innhold

Flere som er interesert i Age of Conan enn WOW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Igjen, det er jo ikke slik at AoC må "slå" WoW for at det skal bli en suksess. Det er da heller en fordel at AoC får et mer voksent publikum, og om det klarer å stjele alle kundene fra WoW eller ei er da likegyldig for meg. Bare de får nok brukere til at de ønsker å videreutvikle konseptet i form av utvidelser også videre, så er jeg fornøyd :)

 

What he said!

Håper de får så mange brukere som mulig slik at vi får skikkelig oppdateringer i lang tid fremover. Men vil heller ha kvalitets brukere enn kvantitet :p

Lenke til kommentar

AoC er utvilsomt av svært god kvalitet ettersom hva jeg har fått med meg av "clips" og dette vinner dem masse på.

 

LOTRO prøvde jeg i 3 dager og spillet er rett og slett ikke bra nok kvalitetsmessig. Og slikt klarer ikke en som har spilt siden han var 16 år å leve med. Selv om LOTR som concept er noe av det beste gjennom tidene i fantasysjangeren.

 

Wow representerer en litt gammel teknologi rent grafikkmessig. Men rent loremessig så går det AoC en høy gang i mine øyne. Dvs jeg falt pladask for storyen og hele settingen liksom.

 

Jeg har spilt wow i 3 år og wow er i mine øyne det beste spillet jeg noengang har spilt, alt i alt liksom.

 

MEN....selv om wow i mine øyne sikkert er bedre enn AoC, så trenger jeg noe nytt....vil være noob igjen, slik som mange andre. Jeg har tenkt å prøve warhammer også, men siden Aoc kommer nå så skal jeg prøve det. Jeg regner med at jeg komemr til å veksle litt mellom wow og AoC...med fokus på AOC i starten etc...

Lenke til kommentar

Problemet med WoW er Blizzard og developerene. De har ikke peiling på annet enn pve. Og pve er samme opplegget som fantes for 25 år siden. Stort sett bare grinding. WoW er et fantastisk spill, eller hadde ihvertfall muligheten til å bli det. Kun Blizzard navnet som bærer det spillet nå. Og at folk ikke har muligheten til selvstendig tankegang.

 

Vet ikke om AoC blir bedre, men det har ihvertfall prøvd å skape litt nye ting, som feks mer åpen pvp, muligheter for bygging av byer etc. Gjennstår å se om de klarer å utvikle spillet i en positiv retning og ikke går i samme fella som blizzard.

 

At det er mer pop nå enn WoW kan vi vel egentlig takk WoW for, som har åpnet mmo markedet for folk flest.

 

Tingen blir for funcom nå å holde på folk etter launch. Krysser fingrene og sier heia Norge

Lenke til kommentar

Det er jo ikke flere som er interessert i Age of Conan enn WoW for en tullete Artikkel egentlig. Typisk Dagbladet å lage overskrifter.

 

 

Flere som signerte seg opp på Age of Conan beta enn World of warcraft Beta! Pluss Age of Conan sin nettside har mer Puls enn Wow sin!

 

det skulle vært overskriften.

 

Uansett over 70% av de som spiller WoW er uhm..noobs og vet knapt at det finnes en Wow side.

Men de som spiller er jo ikke interessert i spillet, neida.

 

 

Edit: kul film.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Lotro er det 10. mest spilte MMO'et i verden. kilde: http://www.mmogchart.com/Chart7.html oppdatert 9. april.

 

Selvfølgelig er ikke AoC mer populært enn WoW. Interessen for å søke opp informasjon om spillet er på sitt største nå fordi det er rett før release. Dagbladet er jo helt på trynet når det gjelder å lage hype for ting med usanne overskrifter og trådstarter går rett på. Folk som spiller WoW sitter ikke på TenTonHammer og leser om det hele tida.

 

Det var samme hype for lotro bare i litt mindre grad før det kom ut, men mangelen på dybde og kvalitet i forhold til konkurrentene på markedet gjorde at det ble en laber affære. Jeg tok en lang pause fra WoW og spiller det nå for tiden igjen mens jeg venter på noe bedre.

 

Jeg gidder ikke utsette megselv for enda en MMO flopp før jeg vet at AoC blir mer enn en døgnflue og at det faktisk har kvalitet over seg. Den åpne betaen overbeviste meg ikke om dette dessverre. Etter Vanguard og Lotro er jeg skeptisk til alt nytt i MMO verdenen...

Lenke til kommentar
Hva skjedde med WoW rundt April hvert år? (På det bildet fra google.)

 

Er vel strengt tatt fra april til mai i år.. altså, ikke flere år.

Ah, my bad. Men likevel, hvorfor har den det mønsteret? :hmm:

 

Det slutten av hver uke, helgene, hvor det er en topp av søk. ;)

Lenke til kommentar
Hehe, amen brother :) Møkka lei wow og dets supergrindeideologi -_-

Er fortsatt shitloads med grinding i AOC også, hvertfall det jeg gjorde mest i betaen.

Mulig det er bare meg men...

 

Grinding i alle MMO's, så nei det er nok ikke bare du som har opplevd det.

Jeg opplevde at det så og si var bare grinding, gjorde vell 2 quests totalt, da questsa var totalt uintressange.

Lenke til kommentar
Hehe, amen brother :) Møkka lei wow og dets supergrindeideologi -_-

Er fortsatt shitloads med grinding i AOC også, hvertfall det jeg gjorde mest i betaen.

Mulig det er bare meg men...

 

Grinding i alle MMO's, så nei det er nok ikke bare du som har opplevd det.

Jeg opplevde at det så og si var bare grinding, gjorde vell 2 quests totalt, da questsa var totalt uintressange.

Du prater om WoW nå går jeg ut ifra?

AoC hadde ikke noe spesielt med grinding da jeg spilte det. Eller i hvert fal ikke nødvendige quester. en kunne velge hvordan en ville levle.

Lenke til kommentar
Hehe, amen brother :) Møkka lei wow og dets supergrindeideologi -_-

Er fortsatt shitloads med grinding i AOC også, hvertfall det jeg gjorde mest i betaen.

Mulig det er bare meg men...

 

Grinding i alle MMO's, så nei det er nok ikke bare du som har opplevd det.

Jeg opplevde at det så og si var bare grinding, gjorde vell 2 quests totalt, da questsa var totalt uintressange.

Du prater om WoW nå går jeg ut ifra?

AoC hadde ikke noe spesielt med grinding da jeg spilte det. Eller i hvert fal ikke nødvendige quester. en kunne velge hvordan en ville levle.

Prater om AOC betaen

 

 

Enig med at WoW ikke er et bra spill, hvertfall ikke i lengden, men jeg ser ingen grunn til å grinde opp en ny character i et nytt spill som innholder mye av det samme som WoW (noe nytt er det selvfølgelig), men så er det heller ikke så mange som prøver å presse det på meg :p

Lenke til kommentar

En liten påminnelse ; Helt sinnsvakt at folk skal sammenligne alle spill med WoW ; Sammenligner man all litteratur med Donald Duck bare fordi Donald er lett og og har mange lesere ?

Jeg blir kvalm av folks uvitenhet , man har bare spillt WoW og tror det er fasiten på alt .

WoW er designet på barn fra 12+ ( hvis du er uenig plz bevis meg om det motsatte ) , spill som er beregnet på barn er neppe et bra spill for alle da folk har forskjellig behov.

http://uk.youtube.com/watch?v=3Gn3pJ6uSgQ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...