7r Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hvordan bruker man bluetooth på bærbar? Tenkte å overføre filer og bilder. Jeg har en bærbar med XP og Vista, samt mobilen Nokia 5500 Sport. Synes det er tungvinne greier... Lenke til kommentar
odn Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Har samme probleme, men jeg bruker bare ledning, hvet ikke hvordan det funker med Nokia. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 skru på bluetooth på nokia, installer Nokia pc suite fra cden som fulgte med mobilen, da skal det være easy peasy. Lenke til kommentar
Azunyan Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 skru på bluetooth på nokia, installer Nokia pc suite fra cden som fulgte med mobilen, da skal det være easy peasy. Det jeg tror aller først er jo at har du bluetooth på både PC og telefonen da trenger du ikke å bruke en CD, det er til kabel det. Spørsmålet er jo aller først om du har bluetooth på begge tinga(Pc og Telefon ) Lenke til kommentar
madmats Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Men hvis jeg ikke husker feil kan du bruke pc suite til å koble sammen pc til mobilen via bluetooth også. Og det forutsetter jo at man har blåtann på pcen det er jo ganske åpenbart Endret 16. mai 2008 av madmats Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Kjøp en Bluetooth-adapter til 250kr elns på Clas Ohlson.. Lenke til kommentar
7r Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 skru på bluetooth på nokia, installer Nokia pc suite fra cden som fulgte med mobilen, da skal det være easy peasy. Det jeg tror aller først er jo at har du bluetooth på både PC og telefonen da trenger du ikke å bruke en CD, det er til kabel det. Spørsmålet er jo aller først om du har bluetooth på begge tinga(Pc og Telefon ) Var ikke det som var spørsmålet, nei...Jeg har bluetooth både på pc og mobil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå