Sewero Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hvilke av disse viftene er best i forhold støy og luft mengde?Link Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ville aldri ha anbefalt en 80mm vifte, de er dritt. Hvis du er NØDT til å ha en, ville jeg nok valgt MIST, siden de alltid leverer god kvalitet. Skal du ha stille og bra vifter er du nødt til å skaffe deg 120mm. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg har bare plass til 80 vifter nå, har 3 120 vifter i en annen pc som ikke funker helt nå. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg har iallefall funnet ut at strips er min beste venn Er det ikke plass, pleier jeg bare å stripse dem fast ett eller annet sted, funker fett. Fins ikke noen "performance" 80mm-vifter, siden det ikke gir så god ytelse likevel. Så ta det billigste som ser noelunde greit ut, og hold deg til kjente merker, vil jeg mene o_O Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Men hvem av de jeg linket til ville du sagt var best? Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hm, ville nok valgt MIST viften jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå