Gå til innhold

Ny TV. LCD 32"-37", HD med minimum 2 HDMI innganger. Maks 10k

Anbefalte innlegg

Hei, da er tiden inne for en ny TV. Jeg har en gammel 26" CRT TV som nå skal ut av huset. Jeg har gjort meg noen tanker: Det skal være LCD. Den skal være maks 37", minimum 32" (avstanden mellom seer og TV'n er ca. 2 m)

Den skal ha HD, enten HD-Ready, eller Full-HD. Vet ikke hva som er best av i eller p.

TV'n skal ha minimum 2 HDMI innganger. En inngang til hodetelefoner.

Prisen skal heller ikke overstige 10.000 kr (det er det absolutte maksimum)

Dette er noen av de tankene jeg har gjort meg. Jeg er helt grønn når det gjelder valg av TV, så jeg tenkte dere kunne komme med noen annbefalinger.

Tusen takk for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
zepto.no har jo et greit tilbud på lcd 37" til 5790 men den gir et sikkert et blasst, alt for lyst bilde som billige lcd skjermer under 20000 ofte gir.

Ta en tur å kikk på Sharp sine lcd på elkjøp, de har vel en til 9000 og en til godt over 30000, da vil du se en merkbar forskjell.....

Ja, men tilfredsstiller det de kravene jeg kom med? F.eks det at det er en mulighet for å koble til hodetelefoner der?

Lenke til kommentar

Panasonic tv.

Det er en 42", så du skrev maks 37, men jeg sitter ca. 2-2,25 m unna den samme tv'en hjemme og er veldig fornøyd. Får veldig mye i forhold til pris og skal være blant de beste etter Pioneer.

Så ikke om den hadde inngang til hodetelefoner...

Men er bare et forslag ;)

EDIT: En annen Panasonic tv, men 32" til 9000kr. LINK

Fikk best i test og 6 hos lyd og bilde

EDIT2: Kom på at begge2 er plasma men. Det svare og det hvite er bitte litt bedre der. Det var i vertfall sånn

Endret av Gorilla-Gutten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...