CebteR Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hei, da er tiden inne for en ny TV. Jeg har en gammel 26" CRT TV som nå skal ut av huset. Jeg har gjort meg noen tanker: Det skal være LCD. Den skal være maks 37", minimum 32" (avstanden mellom seer og TV'n er ca. 2 m) Den skal ha HD, enten HD-Ready, eller Full-HD. Vet ikke hva som er best av i eller p. TV'n skal ha minimum 2 HDMI innganger. En inngang til hodetelefoner. Prisen skal heller ikke overstige 10.000 kr (det er det absolutte maksimum) Dette er noen av de tankene jeg har gjort meg. Jeg er helt grønn når det gjelder valg av TV, så jeg tenkte dere kunne komme med noen annbefalinger. Tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 zepto.no har jo et greit tilbud på lcd 37" til 5790 men den gir et sikkert et blasst, alt for lyst bilde som billige lcd skjermer under 20000 ofte gir. Ta en tur å kikk på Sharp sine lcd på elkjøp, de har vel en til 9000 og en til godt over 30000, da vil du se en merkbar forskjell..... Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 zepto.no har jo et greit tilbud på lcd 37" til 5790 men den gir et sikkert et blasst, alt for lyst bilde som billige lcd skjermer under 20000 ofte gir. Ta en tur å kikk på Sharp sine lcd på elkjøp, de har vel en til 9000 og en til godt over 30000, da vil du se en merkbar forskjell..... Ja, men tilfredsstiller det de kravene jeg kom med? F.eks det at det er en mulighet for å koble til hodetelefoner der? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) ja, ifølge produktdatabladet på denne tven så er det hodetelefon tilkobling. Men om tven er helt dritt eller brukbar det kan ikke jeg svare på. edit: skal du ha en kvalitets tv så er det bare å kjøpe Panasonic som Gorilla gutten sier Endret 16. mai 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Panasonic tv. Det er en 42", så du skrev maks 37, men jeg sitter ca. 2-2,25 m unna den samme tv'en hjemme og er veldig fornøyd. Får veldig mye i forhold til pris og skal være blant de beste etter Pioneer. Så ikke om den hadde inngang til hodetelefoner... Men er bare et forslag EDIT: En annen Panasonic tv, men 32" til 9000kr. LINK Fikk best i test og 6 hos lyd og bilde EDIT2: Kom på at begge2 er plasma men. Det svare og det hvite er bitte litt bedre der. Det var i vertfall sånn Endret 16. mai 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Jeg tror nok jeg skal gå for LCD. Men en 42" tommer er det ikke plass til, fordi det står et skap ved siden av TV'n. Så det går dessverre ikke. EDIT: Her har jeg funnet en 37" Full-HD fra Samsung: https://prisguiden.no/product.php?productId=75500 Si gjerne hva dere syns om den. Men denne TV'n kjører 60 Hz. Er det lite? Endret 17. mai 2008 av cebter Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Gjerne et svar takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå