mandela Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 hva skal man med 5 eller 6 pci porter dersom man har 2 nettverkskort og lyd onboard? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Ekstra nettverkskort (liker jeg), 1 lydkort (audigy), Raid allerede alle tre er fulle! Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 I rest my case Jeg bruker ikke alt, men er noen som gjør det! Hvorfor ikke ha ATX, trenger ikke ekstra plass. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 atx-hovedkort passer selvfølgelig ikke i et matx kabinett Jeg har aldri hatt bruk for mer enn 3 pci slots, har hatt diverse atx kort før. jeg regner med at de fleste pcene som står i norske hjem har ikke bruk for 5 eller 6 pci slots. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 atx-hovedkort passer selvfølgelig ikke i et matx kabinett Jeg har aldri hatt bruk for mer enn 3 pci slots, har hatt diverse atx kort før. jeg regner med at de fleste pcene som står i norske hjem har ikke bruk for 5 eller 6 pci slots. Regner med at de fleste ikke trenger det jeg også, men I DE FLESTE HJEMS KABINETTER HAR MAN PLASS TIL ATX HK. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 ja, det er sykt innestengt tomrom Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 ja, det er sykt innestengt tomrom Helt sykt Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 liker ikke store kabinetter dersom de ikke brukes fullt ut. grunner til at jeg ikke kjøper shuttle sff-type pc: 1. 4x4 mm vifte som bråker i strømforsyningen. 2. dårlig tilgang på hovedkort fra ulike produsenter 3. pris Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 liker ikke store kabinetter dersom de ikke brukes fullt ut. grunner til at jeg ikke kjøper shuttle sff-type pc: 1. 4x4 mm vifte som bråker i strømforsyningen. 2. dårlig tilgang på hovedkort fra ulike produsenter 3. pris Holder med Chieftec osv. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 liker ikke store kabinetter dersom de ikke brukes fullt ut. grunner til at jeg ikke kjøper shuttle sff-type pc: 1. 4x4 mm vifte som bråker i strømforsyningen. 2. dårlig tilgang på hovedkort fra ulike produsenter 3. pris Holder med Chieftec osv. har chieftec selv, micro-atx :wink: Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 liker ikke store kabinetter dersom de ikke brukes fullt ut. grunner til at jeg ikke kjøper shuttle sff-type pc: 1. 4x4 mm vifte som bråker i strømforsyningen. 2. dårlig tilgang på hovedkort fra ulike produsenter 3. pris Holder med Chieftec osv. har chieftec selv, micro-atx :wink: Hva er fordelen med MATX når du har plass til ATX? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 estetikk, enklere å bære / transportere, billigere en laptop-erstatter Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 estetikk, enklere å bære / transportere, billigere en laptop-erstatter Enklere å bære? Ikke noe jeg bryr meg om, men hvis du har problemer med å bære den så skjønner jeg) Billigere å transportere? Hva mener du da? Å bestille? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå