Ståle Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hvorfor er det så lenge til neste episode? Nå blir jo TVN bare 3-4 dager etter USA sendingene. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Du greier jo fortelle vennene dine spoilere på 3-4 dager? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Tenker også i tid. Klarer ikke å se for meg hvordan man skal flytte øya sånn fysisk. Ettersom planeten vår beveger seg så må de flytte den geografisk i tillegg til tid. Ellers ender øya opp i verdensrommet Ser for meg at et slikt type scenario er det som gjorde at det gamle skipet endte opp midt på øya. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Vil det bli et flashback eller et flashforward tror dere? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ettersom planeten vår beveger seg så må de flytte den geografisk i tillegg til tid. Ellers ender øya opp i verdensrommet Dype greier Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Vil det bli et flashback eller et flashforward tror dere? Tipper en kombinasjon Ettersom planeten vår beveger seg så må de flytte den geografisk i tillegg til tid. Ellers ender øya opp i verdensrommet Ser for meg at et slikt type scenario er det som gjorde at det gamle skipet endte opp midt på øya. Akkurat noe sånt jeg ser for meg også. Endret 26. mai 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 jeg tror at det siste vi ser når hele serien slutter, er at flyet krasjer igjen. Jeg tror dette bare går rundt og rundt, alt gjentar seg. Uff vet ikke om dette gav mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå