Gå til innhold

Lost 4x12 There's No Place Like Home ("USA" Del 1 av 3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å se for seg noe konkret hva som kommer til å bli gjort i the Orchid for å flytte øya. Er jo heller ikke helt sikkert enda hva slags flytting det er snakk om. Det legges jo opp til at vi skal tro at øya skal flyttes geografisk, og jeg er neppe den eneste som fikk litt bilder i hodet av barne tv-serien "noas dyrebare øy" og hvordan isbjørnen noa sitter oppi den vulkanen sin og flytter øya der. Men det kan jo fortsatt hende en av de store overraskelsene i sesongavslutningen er at de flytter øya i tid, og dermed bekrefter mye av de teoriene folk har angående tidsreiser i Lost. Det blir hvertfall veldig spennende å se.

Lenke til kommentar
Fikk litt bilder i hodet av barne tv-serien "noas dyrebare øy" og hvordan isbjørnen noa sitter oppi den vulkanen sin og flytter øya der.

 

Haha! Det tenkte faktisk jeg og på når Locke sa at han skulle flytte øya! Kanskje det ER teorien? Øya er egentlig Noas øy - isbjørn, remeber? Litt morsomt å tenke på, siden jeg faktisk så den barnetv-serien når jeg var liten.

Lenke til kommentar
Tror dobbel episoden blir kjedelig.

 

NAAAT!

 

Men slik jeg har forstått de to neste sesongene så skal de handle om(generelt)

 

 

Sesong 5: Hvorfor vil de tilbake på øya?

Sesong 6: Hvordan de kommer tilbake?

 

- Husker ikke hvor jeg leste dette.

 

Det jeg har hørt er:

 

 

Sesong 4: Hvordan de kommer seg vekk fra øya

Sesong 5: Hvorfor de vil tilbake til øya

Sesong 6: Hva som skjer når de kommer tilbake

 

 

Lenke til kommentar
Enig der, men

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg håper nå de kommer tilbake. Frykter liksom litt at hele serien skal ende der sesong 3 slutta, med Jack som står på flyplassen og roper at "we have to go back Kate".

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Seriøst, da legger jeg meg ned og griner! Jeg er sikker på at vi får treffe Alvar Hanso etc., lære med om hvordan de fant øya og hvordan de lærte å utnytte øyas hemmeligheter. Mr. Withmore (?) er også omspunnet av mange spørsmål.

 

Dette kommer garantert til å bli en bra sesongavslutning! :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Enig der, men

 

Jeg håper nå de kommer tilbake. Frykter liksom litt at hele serien skal ende der sesong 3 slutta, med Jack som står på flyplassen og roper at "we have to go back Kate".

 

Jeg vet ikke om jeg hadde taklet at

 

det siste vi så av Lost var en skjeggete Jack som skriker "We have to go back!"

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...