Gå til innhold

AoC: Pre-lease 17mai, klokkeslett?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Er ikke sikker på om det har vært noen spørsmål om dette tidligere, men jeg fant i alle fall ingen..

 

Jeg har fått mange forskjellige svar på dette spørsmålet, alt ifra kl4 om natten, 5 på natten, og selvfølgelig 00.01 osv. Jeg har også hørt kl 7 på kvelden den 17.. Men hvilket klokkeslett er egentlig riktig?

 

På forhånd takk..!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

Er ikke sikker på om det har vært noen spørsmål om dette tidligere, men jeg fant i alle fall ingen..

 

Jeg har fått mange forskjellige svar på dette spørsmålet, alt ifra kl4 om natten, 5 på natten, og selvfølgelig 00.01 osv. Jeg har også hørt kl 7 på kvelden den 17.. Men hvilket klokkeslett er egentlig riktig?

 

På forhånd takk..!

 

kl: 19:00

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Er ikke sikker på om det har vært noen spørsmål om dette tidligere, men jeg fant i alle fall ingen..

 

Jeg har fått mange forskjellige svar på dette spørsmålet, alt ifra kl4 om natten, 5 på natten, og selvfølgelig 00.01 osv. Jeg har også hørt kl 7 på kvelden den 17.. Men hvilket klokkeslett er egentlig riktig?

 

På forhånd takk..!

 

kl: 19:00

 

 

Skulle nok ikke mye leting til for å finne dette klokkeslettet, uten å lage en ny topic. . men men . . :)

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Er ikke sikker på om det har vært noen spørsmål om dette tidligere, men jeg fant i alle fall ingen..

 

Jeg har fått mange forskjellige svar på dette spørsmålet, alt ifra kl4 om natten, 5 på natten, og selvfølgelig 00.01 osv. Jeg har også hørt kl 7 på kvelden den 17.. Men hvilket klokkeslett er egentlig riktig?

 

På forhånd takk..!

 

kl: 19:00

 

 

Med scheduled server sammenbrudd 19:03? :)

Jeg er spent, håper alt går på skinner :love:

Lenke til kommentar
Blir det ikke mer korrekt å si at vi ligger to timer foran dem? Klokken er jo 17.00 to timer før i Norge enn i UTC-land?

 

Uansett, fint det er på kvelden, siden det er Norges nasjonaldag også videre, må jo være litt ute..

 

hmm, kanskje det.. Får vi starta samtidig som dem? har ikke satt meg helt ned i dette her så ble vel en litt brå uttalelse.

Lenke til kommentar

Ingen får startet før dem, klokken er 19.00 her når den er 17.00 UTC. Andre steder igjen kan det hende de starter klokken 21.00, eller klokken 23.00 osv. Vi starter ikke 2 timer etter at UTC-folkene har startet, det er bare at vår klokke er 19.00, og deres er 17.00 på det tidspunktet serverne åpner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...