Gå til innhold

Ati 2900 HD Pro, PC til TV problem.

efr99

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har et problem jeg er ikke ser ut til å finne en løsning på.

Jeg har et PowerColor Radeon HD 2900 PRO 512MB DDR3. Jeg benytter den ene DVI-utgangen med HDMI adapter til mitt Panasonic Plasma TV. Bruker TV som andre monitor. Dette har fungert fint.

Jeg oppgradere til SP1 for Vista. Etter reboot mistet jeg kontakten med TV. Etter noe feilsøking gav jeg opp og avinstallerte SP1. Men, jeg kunne fremdeles ikke få kontakt med TV.

I Catalyst Control Center så vil ikke Detect monitor finne noe. Før installasjon av SP1 fant den min Panasonic TV. Jeg har og prøvd Force TV uten hell. Får ikke noe bilde på skjermen, og hverken Catalyst Control Center eller Vista klarer å finne min andre monitor.

Når jeg kobler min ordinære LCD monitor på samme DVI utgang får jeg bilde.

Vel, jeg hadde planer for å gjøre endringer på OS. Så jeg setter opp PC med dual boot XP og Vista. Ny install av begge OS. Fremdeles og i både XP og Vista får jeg ikke detectert TV.

Prøvd med nye og eldre drivere fra ATI. Samt prøvd å sette opp dual monitors via Windows i tillegg til CCC.

Jeg er tom for ideer, jeg søkt rundt på nettet uten å finne noe brukbart. En ting som gjenstår og det er å flytte kabel over til annen HDMI inngang på TV. Problemet der er at TV er veggfestet og Panasonic ikke har sett det smarte i å gi meg HDMI utganger på siden eller en plass hvor det er mulig å komme til.

Noen som har forslag til andre ting jeg kan teste?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...