Zorath Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hei og velkommen til rekruteringstråden til The New Horizon. The New Horizon er en internasjonal Age of Conan Guild startet av meg i dag. TNH er en helt ny AoC guild og jeg ser derfor etter folk som har lyst til å hjelpe starte den opp. Alle som ønsker det har en mulighet til å bevise at de har det som trengs for å bli offiserer i guilden, og dette er en gyllen sjangse for å bli med i en guild fra starten av. Jeg har split litt Conan i BETA allerde og har kommet fram til et par ting. TNH vil være en guild fokusert kun på PvE guild. Dette vil si at TNH meldemmer vil høre til servere der fokus er på dreping av monster kontrollert av maskinen istedenfor andre spillere. Vi vil hovedsaklig ha fokus på sammarbeid og vennskap i spillet for å gjøre det lettere for alle og en hver. Rollespill innenfor TNH er noe jeg vil sette stor pris på, men det er ikke et krav for å bli med. Guilden er internasjonal, noe som vil si at alle er velkommene inn i guilden, unasett hvor du kommer fra, enten i spillet eller den virkelige verden. På grunn av dette vil mesteparten av kommunikasjon medlemmer imellom være på engelsk. Jeg har store planer for denne guilden og håper at det er noen andre her som er villige til å bli med meg. Jeg har lang erfaring innenfor Guild eller Clan driving ettersom jeg har vært leder av mange forskjellige klaner i alt fra spill som Lord of the Rings Online til RuneScape. Jeg har også god erfaring med grafikk og web design og har de siste dagene jobbet med å utvikle en webside og forum til guilden. Websiden er klar til bruk, men jeg jobber fortsatt med forumet. Hvis du har lyst til å bli med meg i å stifte denne guilden er du mer enn velkommen inn. Har du noen spørsmål kan du enten sende meg en e-post eller skrive et svar her. Når forumet er klart kan også det brukes. TheNewHorizon.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå