Gå til innhold

[AoC]Den lille Dark Templar-tråden


Anbefalte innlegg

Som i andre MMO så er initial hate veldig viktig. Så som nevnt over, så er det viktig for castere å vente litt, slik at tanken får inn de første enrage comboene, og for truffet de mobs'ene h*n skal tanke. Så en tanks evne til å være en god tank er også avhengig av resten av gruppen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere som har problemer med å holde på aggro i grupper, hvilket level er dere?

Er nå level 43 og de gangene jeg var i Sanctum of the Burning Souls hadde jeg null problem med å holde aggro, siste gang jeg var der på lvl41 var det 2 stk lvl46 dps med og jeg klarte å holde aggro selv da. Jeg har ikke engang makset taunt skillen.

Jeg var også en gang tidligere i Sanctum og det var en Guardian med han var 1 level under meg men han hadde ikke sjangs til å holde aggro fra meg. De gangene han startet på en mob tok jeg også aggro fra han etter kort tid.

 

Jeg er level 62, men problemet ligger nok i trigger-happy wow-kidz. Var i tombs i går pga. jeg trenger å oppgradere SotBS armoren min, og da gikk det helt fint. Gjorde alle til apprentice, og fikk inn en-to komboer før de andre angrep, holdt aggro på det meste.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Da har jeg kommet så langt som level 67. Har også fått meg noen nye buffs og lurer på hvilke jeg bør bruke, jeg bruker forsatt de jeg brukte ca si starten. Drain Life, Covenant of Arms og Aura of dread fury. Burde jeg bytte til covenant of vengeance? Eller kanskje war ? Må si det er litt forvirrende og vanskelig å merke forskjell mellom buffene.

 

Jeg tror builden min er helt på tryne, men klarer da ta 4-5 stk på samme lvl eller kanskje 1 level over meg, så det går ganske greit for tiden. Skal se om jeg ikke får gitt en link til builden min, slik dere kan klage litt og gi meg noen tips.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Ey vekker denne tråden til live igjen siden jeg vil tro det kanksje er litt flere av oss her nå?

 

Uansett er nå lvl 80 Dark Templar og har fått en del av lvl 80 settet mitt :)

 

Men jeg lurer egentlig mest på noe greier anngående featsa mine som dere kan se på bildet her:

 

Er dette noe jeg burde bruke eller burde jeg endre noe her? Syntes selv det virker greit nok men har vurdert og kanskje endre på noe der. Noen anbefallninger på hva jeg eventuelt burde velge hvis jeg ska endre på featsa mine.

post-55687-1231336944_thumb.jpg

post-55687-1231337068_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...