Hosjkornæsj Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Bli venn med en her på forumet via private meldinger, om du trenger en å snakke med, om du er ensom, visst du har det hardt, har sære interesser og lurer på om noen har de samme, så skriv inn interesser eller lignende her, visst du ser en som du vil bli venn med men ikke helt tørr spørre, jada spør du meg om jeg kan spørre ham, jeg spørr ham i PM altså, så du trenger ikke være redd De som vill kan bli med på listen over venner også Navn: ? og ? Interesser som deles: ? Er venner fordi: ? Lille melding: ? Visst dere vil være med på listen men det er noen informasjon dere ikke vil dele så er det helt greit PS! finner du ikke hva du leter etter? Kan jo se her om du finner noen, men kan jo hende at de ikke vil siden de ikke har skrevet i denne tråden men en annen hvor de bare forteller om seg selv Endret 15. mai 2008 av hbe036 Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Vi har en veldig lignende tråd som denne.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=707628 Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Vi har en veldig lignende tråd som denne.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=707628 Vet det men ingen muligheter for "vennskap"så jeg lagde denne tråden Lenke til kommentar
zennox Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hei. Jeg er ensom, trist og sær. Jeg har det hardt for øyeblikket. og sist, men ikke minst; EG VIL VÆRE EN VENN!!!11!11 Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hei. Jeg er ensom, trist og sær. Jeg har det hardt for øyeblikket. og sist, men ikke minst; EG VIL VÆRE EN VENN!!!11!11 Kan vi være venner? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Forumvenner kan være fint å ha! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Navn: Blond Babe 15 Interesser: Gutter, venner, festing Simpel spøk, men det gir effekt Navn: Chris Interesser: Teknologi, musikk, film, software, diskusjon, psykisk og fysisk helse, apokalypse, antivirus og datasikkerhet. Alder: 16 Send PM for msn-adressen min Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Masse off-topic slettet. Ikke la dette bli en pratetråd. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) kan godt være en venn Nanv: Umar Interesser: jibbing, sykling, skating, motor, og liker bare prate om alt mulig rart send PM for msn Endret 19. mai 2008 av Svampebob Lenke til kommentar
zennox Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hei. Jeg er ensom, trist og sær. Jeg har det hardt for øyeblikket. og sist, men ikke minst; EG VIL VÆRE EN VENN!!!11!11 Kan vi være venner? Selvsagt Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Okey, jeg prøver.... Hulter til bulters-liste over interesser Webdesign (Web-)programmering Ferskvannsfiske Transistororgel Foto Tegning Grafikk/design Elektronikk Synth PC-spilling Musikk (for det meste 60-talls rock/psykedelisk) Litt TV/serier Alder: 17 år Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Selvsagt Iiiih, såeh, msn? Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Selvsagt Iiiih, såeh, msn? Regner med at han ikke har så lyst å skrive den her hvor alle ser den, så spør hanheller i PM Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Bare så det er sagt. Om det er noen ensomme sjeler i Bergen er det bare å følge med i kategorien "Sosialt" for informasjon om små og store treff i Bergen. Disse treffene er alltid hyggelige, og jeg har selv fått meg et par nye venner gjennom disse. Så anbefales virkelig! Og er det noen fra Bergen som har interesser innen musikk-spilling (piano spesielt), film, indie-musikk, gaming etc er det bare å kontakte meg på PM. Endret 21. mai 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Må da vel være flere enn dette? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Her kommer jeg Navn: Daniel Interesser: Bøker Film Musikk Undulater Dvd-Ripping Teknologi og prøver å steve meg igjennom programmering når jeg har litt ekstra tid. Jeg spiller også mange forskjellige browserbaserte spill så stikk innom PM innboksen hvis jeg kan være din venn. Msn adresse deles kun ut på PM Endret 25. mai 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Nanv: Steffen Interesser: Fotball, data, venner, sport og nyte fritida mi!!! send PM for msn ^^, Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Navn: Marcus Interesser: GITAR, data, musikk og nerding Send PM om det er intresse - husker ikke pass på tard-adressa mi lol Endret 27. mai 2008 av edge Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Navn: Georg! Interesser: Trommer & Band - altså musikk, innenfor Metall og Rock! Prating i massevis Nerding om spill og film sitater haha Game Nintendo spill (har jo alt hippie-erlend til det, men lol xD) Det er gøy med forumvenner og sånn, så bare finn meg på msn (sjekk profilen)! Alder 16, men 17 i juli :!: Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg er lovlig, kjekk, morsom, intelligent og sjarmerende, og vil kun ha kontakt med lekre damer som kan møte meg i Trondheim - potensielt for knulling hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå