CFM Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Tok dette bildet for en stund siden og ble egentlig litt fornøyd med det, men ville høre hva dere har å si.. Alt negativt eller positivt mottas med takk Her er bildet Slakt i vei Endret 15. mai 2008 av gilera Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Syns det er et bra bilde. Likte kontrasten fargene har mot resten. Kunne kanskje vært vinnerbildet i fotokonkurransen om du hadde sendt det dit. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Takker for hyggelig kommentar (Hvilken konkurranse da? En som har vært? ) Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Denne : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=950305 (ja, om det hadde vært tatt innenfor tidsrammene da..) Endret 15. mai 2008 av pybalto Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Dette bildet falt ikke i smak hos meg pga kjedelig og monotont bakgrunn. Dersom flyet er hovedmotivet, syns jeg det er for langt unna. Bildet var heller ikke særlig skarpt. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Jaja vi har ingen annen natur her oppe i nord =P Meningen var å få med litt av hvert.. Jeg kunne ha redigert det skarpere, men da vil jo kvaliteten bli dårligere.. Men gjør et nytt forsøk alikevel: Men som sagt ble kvaliteten barsh Men da har jeg i alle fall noe å tenke på neste gang, selv om jeg ikke kan zoome mer eller komme nærmere =) Endret 15. mai 2008 av gilera Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg synes det var fine kontraster i bilde, og synes ikke det gjorde noe at flyet av såpass lite som i det første bilde. Det jeg ikke likte var hvor midtsilt det var, kanskje prøvd å croppa litt på venstre side av flyet men forsatt ha litt luft på høyre? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Likte at motivet var såpass enkelt, dog litt kjedelig. Tror det hadde passet bra i befalsmessa til flygeskolen, altså at bildet gir mer til spesielt interesserte en f.eks meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå