martin91 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 jeg har nettåp satt sammen ny pc, alt fungerte utmerket(faktisk), bortsett fra hardisken. problemet er(ifølge samsung sin lille "lappe", som fulgte med)at oprativsystemet(windows xp pro(låvlig))ikke klarer å lese mer enn 137 GB(128GiB). på den lille lappen(og på samsunghdd) som fulgte med står det også hvordan man fixer problemet: jeg skal instalere Win XP sp1(det har jeg gjort), og boote med et programm som jeg finner på samsunghdd.com . problemet med det igjen er at det står kun hvordan man instalerer men floppy, og som dere sikker sjønner har selfølgelig ikke jeg det. så spørsmålet mit er: hvilke programmer må jeg legge inn på pennen(i tilleg til instalasjonsprogrammet)? må pennen være tømt? muligens nyttige opplysninger: jeg har en samsung spinpoint 500GiB harddisk låvlig Windows XP Pro ellers fult fungerende system problem hvordan patche Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hvorfor ikke instalere xp fra en sp2-disk? Da slipper du dette problemet Lenke til kommentar
martin91 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Hvorfor ikke instalere xp fra en sp2-disk? Da slipper du dette problemet hvordan skaffer/lager jeg en sp2-disk? Endret 15. mai 2008 av martin91 Lenke til kommentar
Entim Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Her er en guide med linker til det du trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå