Essem Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Likte ingen av plansjene, jeg liker video games, jeg have real friends og endte opp med 360 Ellers så var de rasende festlige. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Foretrekker utrykket gameboy eg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvis jeg liker spill bruker jeg heller mer tid på å spille enn å lage en plansje for å overbevise at PS3 er best § 1: Jeg gjør med tiden min som jeg vil. § 2: Den første var så patetisk at jeg lagde "remixen" for å vise hvor idiotisk den første plansjen faktisk var. § 3: Den prøver ikke å overbevise at PS3 er best, derimot avslører den tarvelige fanboys som ikke skjønner verken ironi eller sarkasme. Greit, du kommer her og sier at enkelte her ikke forstår ironi, når du selv kaller plansjen jeg postet for gøy for "patetisk." Viser jo selv hvem som ikke forstår ordet ;> Lenke til kommentar
Ramsey Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Huff, huff... hva skal man si? Disse konsollene har en magisk kraft på oss alle, det er helt sikkert. Ser frem til at moderator kanskje rydder litt her? -Ramsey Endret 3. juni 2008 av Ramsey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå