Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Visningsskilt forand fremmed hus er også utrolig artig! Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 huska når eg var 10 år at eg tok tannkrem under nesa til broren min! hehe! da blei de brunt Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ligge f.eks oppi skogen (ved et hus) å lyse med laser inn vinduet Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 tuller alltid med PC-en til en i klassen. En dag laga jeg et lite å greit "tullevirus" til fyren. han tok helt av:P Det var ustyrtelig morsomt:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ligge f.eks oppi skogen (ved et hus) å lyse med laser inn vinduet Greier en laser å trigge en IR-sensor? (Se: alarm). Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ja så lenge det ikke er noen form for synkronisering med delene.. Har ikke her, men fattern eier en nattkikkert + en IR-Laser på x antall milliWatt. Og skal si lasern rekker langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå