Hosjkornæsj Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 LES REGLER FØR DU POSTER!! Reglene: Rampestreker er rampestreker til du er elleve år, da blir dette sett på som småkriminalitet Rampestreker skal riktignok være irriterende for folk, men ikke gå over grensen! Ikke gå over grensen:Ikke for mye hos en person, kan bli sett på som mobbing Steiner, egg, tomater o. l.: Ikke gøy, gjør vondt! Ikke midt på natta eller om kvelden Ikke gamle folk/små barn alene hjemme Ikke plag, blinde, døve, stumme, funksjonshemmede o.l. Ta konsekvensene visst du blir tatt, husk at det var ditt eget valg om du skulle gjøre dette! Ikke gjør det hos noen som klikker fullstending selv om dette er spennende, dette kan være ganske farlig, har gjort dette før med noen kamerater og en venn av meg ble banket opp... Du trenger ikke gjøre rampestreker selv om du fant denne superdupre tråden om det!! ::Skriv gjerne også tips om hvordan man gjemmer eg best mulig, det er ikke så gøy å bli tatt:: Innvendinger om tråden sendes via mail da det gjør tråden mye ryddigere Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Beklager, men jeg har vokst fra sånt Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg har så jææææææævlig lyst til å ta fram vanngeværet mitt å spraye noen russ! Kanskje i kveld. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Rampestreker er rampestreker til du er elleve år Hvilken paragraf i den norske lov står dette i? Det ekskluderer meg, ettsom jeg da er småkriminell . Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Oh shit, hm, har vært småkriminell i 13 år gitt. Får håpe onkel politi ikke finner en vaneforbryter som meg. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg pleier å putte tegnestifer på stolene til de i klassen min ganske ofte, eller hver dag for å si det sånn. Det samme gjør noen andre. Noen ganger når noen forlater pcen sin, går en av de i klassen inn på pcen hans, som er pålogget, og finner noen gaybilder og setter det som bakgrunnsbilde. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ta med en haug fjernkontroller og snik deg rundt og bytt tv kanaler og skru opp lyden på dem. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Universalfjernkontroll er tingen Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 En gammel traver som har eksistert i lang tid er at man tar en nylon line og fester den til vinduskarmen med en nål og tar en isoporbit og gnikker den mot nylontråden. Blir en pen lyd ut av det. Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 få tak i en saks,og klipp en liten snutt av håret til en i klassen, helst en som ikke er fjollete, eller en nørd som ikke merker det Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Det ultimate er jo enten å legge fingeren til en venn som sover i varmt vann Eller å ta sånn plastfolie over toalett-lokket ! Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Si meg adressen din, så skal jeg nok ordne et par rampestreker. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 jeg har slettet endel innlegg i denne tråden. hold dere til topic gutter og jenter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 få tak i en saks,og klipp en liten snutt av håret til en i klassen, helst en som ikke er fjollete, eller en nørd som ikke merker det Eg hadde seriøst drept honom/henne som hadde gjort det på meg. Kva med å ringje på og ikkje stikke av? Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) En gang på skolen så hadde jeg matpakke med ost på brødskivene men jeg var sur så ville ikke spise de den dagen. da tok jeg en osteskive og la på kateteret til lærern i friminuttet. når timen begynte så kom lærern inn og han er ganske sinna mange ganger han bare HVEM har puttet osteskive på kateteret!? Ingen sa noe og han ble kjempesint og ropte at hvis ikke noen tok bort osten så smeller det! Var en av de andre i klassen som sa han kunne ta bort den. Endret 20. mai 2008 av Nesebrus Lenke til kommentar
KNB Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Bakepulvetbombe foran døra til naboen funker fint, barre rist, legg ned, ring på døra å spring som satan sjøl :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Viskelær i dørsprekka er jo en klassiker i et hvert klasserom. For å ikke snakke om utvannet svamp. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
hightow Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Kva med å ringje på og ikkje stikke av? Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 mine innlegg, bare for å følge med. men dårlige rampestreker folkens! det er ikke kult å spraye vann på folk når du begynner å bli litt gammel. finn noen hagestoler i en random hage. ta de med, sett deg ned foran ett hus og spør etter en tilfeldig person. la det gjerne være litt sent på kvelden. når du er ferdig med hagestolene, så hiver du de bare fra deg oppå ett tak eller noe sånn. alltid like gøy. stenge dører, lene søppeldører opp mot dører som går innover osv er også en klassiker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå