psyches Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Vell, maskinen skrudde seg av igår kveld. Prøvde å skru den på igjen og starte den. Men da skjedde det ingenting, bare en svart skjerm. Så jeg prøvde oppstartsverktøyet, og poff, der var den samme bluescreenen. Så ble jeg fortalt å skru av diverse drivere i safe mode. Men den klarer ikke engang å boote i safe mode. Feilmeldingen lyder som så: ***STOP: 0x0000007F. Noen som har en løsning? Helt ny maskin som kostet flesk. Endret 15. mai 2008 av Hansen Lenke til kommentar
Zink Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 et google-søk på meldingen viser at flertallet med feilen har problemer med ram. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Ja tror jeg har gjennomsøkt hele google jeg. Men gjelder det 1 ram brikker eller alle? Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Prøv å boote med kun 1 av gangen Lenke til kommentar
psyches Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Takk for forslaget , skal prøve det med engang. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Jepp det var nok feilen. En ødelagt 1gig ram brikke. Nå er problemet fikset! Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå