Wilzon Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Finnes det noen norske nettbutikker som selger rock band? eller finnes det noen utenlandiske som selger rock band i pal versjon? Helst hele pakka med instrumenter Endret 15. mai 2008 av Wilzon Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg fikk en mail fra skaperne, hvor de sa at det kommer til Storbritannia, Frankrike og et land til. IKKE Norge. Jeg bestiller fra Storbritannia i slutten av Mai/Juni. :D:D:D Lenke til kommentar
Wilzon Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg prøvde å kjøpe det fra play.com men da må jeg betale for et og et ting. jeg kom opp til over 2000kr uten microfon og jeg synes det blir litt dyrt Lenke til kommentar
Wilzon Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 noen som er en sikker nettside som ligger i England som de vil si til meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) HMV.co.uk (hvis jeg ikke tar helt feil). Edit: Ser ut som det ikke går an å bestille fra nettet. sorry. Endret 15. mai 2008 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
Wilzon Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Vært fint å fått med seg rock band nå. Ellers så kommer det ikke før slutten av august Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå