Gå til innhold

AoC: Var du forsein til Age of Conan EU Early Access? Se her!


Anbefalte innlegg

Jeg har nå sett på mange forumer at det er mange som er blirr forsein til å laste ned EU eraly access for å spille dn 17 Mai. Men nå har en AoC fansite (fanside) gitt ut linken der man kan laste den ned gratis :D

 

Med denne linken som ligger under her så kan altså DU laste ned Age of Conan EU eraly access og spille AoC den 17 Mai og derfra oppgradere til spillet du får i posten og spille AoC :D

 

 

 

 

Last ned Age of Conan EU early access her!

Endret av fantomena
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dette sikkert ? Jeg vil tro at de har lagt inn en sjekk på om kontoen din er "låst opp" for early access, og er den ikke det så spiller det liten rolle om du har klienten, da du ikke kan logge på eller få spilt. Men tar jeg feil så er det flott ;)

 

Edit: Og her var jeg veldig sein :)

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Noe merkelig det her, på mitt "Preorder Key"-card står det at Early Access sale & download starter 16. mai - så her er det vel noe info som ikke har gått rundt helt som det skal. Nå skal det nevnes at jeg ikke har fulgt helt med uansett, og bestilte en Collector's Edition først i dag.

Lenke til kommentar
Noe merkelig det her, på mitt "Preorder Key"-card står det at Early Access sale & download starter 16. mai - så her er det vel noe info som ikke har gått rundt helt som det skal. Nå skal det nevnes at jeg ikke har fulgt helt med uansett, og bestilte en Collector's Edition først i dag.

 

Står det i min epost fra komplett også, og det stemmer nok med de orginale datoene. Som da tilsa for oss i europa at early access spilling begynte 20 mai, og nedlastning 3 dager før (17 mai), at man da starter salget en dag i forveien. Men så ble jo dette endret, og salget begynte en del tidligere (10 mai?).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...