Magnus1001 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ja nå er det ikke lenge igjenn, sitter og gleder meg som en liten unge her nå, siden jeg kansje får svar på om jeg må flytte tvers over landet eller ikke. Det er kun 2 ting jeg lurer på: Blir svaret på om jeg kom inn eller ikke lagt ut på www.vigo.no akkurat 00:00 eller kan det ta litt tid? Hvor mange % får svar i morgen/natt? Har hørt alt fra 50 - 80 %. Vurderer og sitte oppe og vente men om det ikke er sikkert det blir lagt ut da gidder jeg ikke vente. Andre som er spente på "nattens" svar? Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ja nå er det ikke lenge igjenn, sitter og gleder meg som en liten unge her nå, siden jeg kansje får svar på om jeg må flytte tvers over landet eller ikke. Det er kun 2 ting jeg lurer på: Blir svaret på om jeg kom inn eller ikke lagt ut på www.vigo.no akkurat 00:00 eller kan det ta litt tid? Hvor mange % får svar i morgen/natt? Har hørt alt fra 50 - 80 %. Vurderer og sitte oppe og vente men om det ikke er sikkert det blir lagt ut da gidder jeg ikke vente. Andre som er spente på "nattens" svar? Fikk vite det for 2 mnd siden:D Privatskole da Lenke til kommentar
Cc89 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 HVA??? Man får vel ikke svarene før i juli? jeg har ikke bestemt meg for rekkefølge engang... er dette sant? hvorfor/hvordan får vi vite det? hehe...vigo ja.. ikke høyere utdanning:P Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 jeg fikk svar idag fått tilbud om plass, har svart JA, men er litt usikker pga. at jeg kansje skal i millitæret Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Da har jeg også fått plass, ble ikke på S.O.T.S. som jeg håpet, men er på vent i Bergen. Sån det ser ut nå så blir det samme gamle og trøtte skolen neste år også. klarte ikke la være og sitte oppe til kl 1 i natt for og se men da var det fortsatt ikke lagt inn svarene, ble en hard dag på skolen dette gitt. Og dette var som lita90 hintet til ikke noe ordentlig svar, det blir i juli det endelige svaret kommer. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Kan ikke ha kommet inn på noe skole uten å ha fått standpunktkarakterene! Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Kan ikke ha kommet inn på noe skole uten å ha fått standpunktkarakterene! søker jo med julekarakterene da! alle vet jo at du ikke er sikret den plassen. Men du skal gjøre veldig mye med vilje for og ikke beholde den. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hvordans er man at man har kommet inn på vigo da? Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Da har jeg også fått plass, ble ikke på S.O.T.S. som jeg håpet, men er på vent i Bergen. Sån det ser ut nå så blir det samme gamle og trøtte skolen neste år også. klarte ikke la være og sitte oppe til kl 1 i natt for og se men da var det fortsatt ikke lagt inn svarene, ble en hard dag på skolen dette gitt. Og dette var som lita90 hintet til ikke noe ordentlig svar, det blir i juli det endelige svaret kommer. Hva søkte du på sots? Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Da har jeg også fått plass, ble ikke på S.O.T.S. som jeg håpet, men er på vent i Bergen. Sån det ser ut nå så blir det samme gamle og trøtte skolen neste år også. klarte ikke la være og sitte oppe til kl 1 i natt for og se men da var det fortsatt ikke lagt inn svarene, ble en hard dag på skolen dette gitt. Og dette var som lita90 hintet til ikke noe ordentlig svar, det blir i juli det endelige svaret kommer. Hva søkte du på sots? Søkte brønnteknikk! Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Da har jeg også fått plass, ble ikke på S.O.T.S. som jeg håpet, men er på vent i Bergen. Sån det ser ut nå så blir det samme gamle og trøtte skolen neste år også. klarte ikke la være og sitte oppe til kl 1 i natt for og se men da var det fortsatt ikke lagt inn svarene, ble en hard dag på skolen dette gitt. Og dette var som lita90 hintet til ikke noe ordentlig svar, det blir i juli det endelige svaret kommer. Hva søkte du på sots? Søkte brønnteknikk! Hva hadde du snitt da? Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 4,5 synker nok litt til sommeren men;( er på vent i bergen. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 4,5 synker nok litt til sommeren men;( er på vent i bergen. Husk på at norsk og engelske karakterene ikke teller. Men jeg har aldri hørt om at man får vite resultatene av prøveinntak, kunne de ikke print screene det og vist meg hvordan det ser ut? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 norsk og engelsk-karakter teller ikke`? Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 norsk og engelsk-karakter teller ikke`? Hvis du går VG1 yrkesfag så teller ikke norsk og engelsk ved inntak til VG2 fordi det gies bare terminkarakter på VG1 for det er engelsk og norsk på VG2. Hvis du ser på fagkarakterer på vigo så ser du at norsk og engelsk karakterene ikke står der. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg går ikke vg1 yrkesfag, så jeg kan ikke se det på vigo. Men ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå