lunde1987 Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Kva er forkskjellen på nVIDIA detornator drivere og vanlige? hvilken nvidia driver er mest anbefalt til speling? ein venn av meg sa at 41.09 var lagt til programmer eller noko sånnt.. er det sant? Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Nah, bare last ned den nyeste du finner på www.nvidia.com . Alle de nye heter detonator så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Så vidt jeg vet er detonator kun et navn nvidia har satt på driverne sine. Hva du mener med vanlige drivere vet jeg ikke, det er bare detonator drivere du får lastet ned fra nvidia.com Lenke til kommentar
lunde1987 Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 ok... kanskje eg som har missforstått... det eg meinte med "vanlige" var f.eks drivere som bare het 41.09 osv.. har ikkje sett at dei hete detornator.. mulig eg bare har gått glipp av noke men... takker for kjapp respons Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 driverne fikk navnet Detonator i Geforce 1-tidene så vidt jeg vet... Lenke til kommentar
lunde1987 Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Greit å få oppklart det... Trudde at di bare kallte drivere detornator når nvidia f.eks slapp ut 40.00 41.00 osv takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå