Hr. H Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Hei, jeg er med å arrangere et større happening med innslag av musikk, dans og teknologi. På dette arrangementet har vi planer om å ha en playstationturnering på storskjerm. Hvis noen har hatt erfaring med dette lurte jeg på om vi er nødt til å be om tillatelse fra div. produsenter for å bruke spillene deres i et offentlig arrangement? På forhånd takk Endret 15. mai 2008 av Håvard2 Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hei,jeg er med å arrangere et større happening med innslag av musikk, dans og teknologi. På dette arrangementet har vi planer om å ha en playstationturnering på storskjerm. Hvis noen har hatt erfaring med dette lurte jeg på om vi er nødt til å be om tillatelse fra div. produsenter for å bruke spillene deres i et offentlig arrangement? På forhånd takk Nej det handlar om demo. så det behøvs inte dærimot kan ni nog få spel slængt efter er om de ser det som gratis reklam =) Lenke til kommentar
Hr. H Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Aha, tøft! Takk for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå